Koenigsegg خودروساز سوئدی قدرتمندترین خودرو هیبریدی را رونمایی کرد

بسیاری از طرفداران خودروهای مدرن منتظر رونمایی از بوگاتی شیرون در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 هستند ولی به نظر می‌رسد Koenigsegg Regera توانسته است این نگاه‌های منتظر را به‌سوی Koenigsegg خود جلب کند.

Koenigsegg-Regera1
ما مطمئن هستیم که شیرون نخستین خودرو تولیدی است که دارای قدرت پیشرانه 1500 اسب بخاری است ولی Regera وعده داده است که قدرت پیشرانه بالاتری را در اختیار ما خواهد گذاشت که البته فارغ از اعداد و ارقام ما با محصولی به‌مراتب جالب‌تر از بوگاتی شیرون روبرو خواهیم بود.
محصول خودروساز سوئدی Koenigsegg نه‌تنها قدرتمندتر از بوگاتی شیرون است بلکه سبک‌تر نیز بوده و قادر به رسیده به‌سرعت 300 کیلومتر در ساعت در تنها 10.9 ثانیه است درحالی‌که شیرون برای رسیده به این سرعت احتیاج به زمان 13.5 ثانیه دارد.
البته در یک خط مستقیم شیرون سریع‌تر بوده و دارای شتاب صفرتا صد در 2.5 ثانیه است درحالی‌که مدل Regera دارای شتاب صفرتا صد در 2.8 ثانیه است.

Koenigsegg-Regera2
در ضمن فراموش نکنیم که این خودرو هیبریدی نخستین محصول در جهان است که دارای باتری‌های 800 ولتی در یک خودرو تولیدی است تا بیشتر از پیش به شعار محصولات سبز خود نزدیک شود.

کوئنیگسگ یک شرکت خودرو ساز سوئدی در زمینه خودرو های اسپرت است و کارخانه آن در شهر انگلهولم قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۹۴ میلادی تاسیس گردیده است. اولین خودرو ساخت این شرکت در سال ۲۰۰۲ مجوز تردد دریافت نمود و مدل ccx از سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.