تسلا موتورز از یک محصول جدید در 25 مهرماه رونمایی می کند

مدیرعامل تسلا موتورز  آلون ماسک در یک توئیت اعلام کرد که از یک محصول جدید در هفته آینده رونمایی خواهد کرد که البته بسیار غیرقابل‌انتظار است.

تسلا و سولار سیتی از یک محصول جدید بانام vague در 28 اکتبر رونمایی خواهد کرد که بسیاری اعتقاددارند که توئیت خودروساز آمریکایی محصولات الکتریکی تسلا موتورز نیز در همین مورد است.

شایعات در حول‌وحوش تسلا بسیار زیاد است ازجمله اینکه این شرکت از تسل دوم Tesla 3 رونمایی خواهد کرد که با توجه به اینکه هنوز نسخه اریجینال به‌صورت انبوه وارد بازار نشده است بسیار بعید به نظر می‌رسد.

در ضمن تسلا موتورز بی سروصدا تولید مدل 60D از سری مدل ایکس را کاهش داده است تا شایعات مربوط به رونمایی از محصول جدید را بیش‌تر از بیش قوت بخشد.

کمپانی خودروسازی تسلا موتورز در جولای ۲۰۰۳ میلادی، توسط مارتین ابرهارد ( Martin Eberhard) و مارک تارپنینگ Mark Tarpenning) تاسیس شد. هر دو نقش های فعالی در توسعه اولیه شرکت قبل از حضور ایلان ماسک (  Elon Musk) داشتند. ماسک در فبریه ۲۰۰۳ به هیئت مدیره پیوست. هدف اصلی تسلا تجاری کردن خودروی برقی بود، شروع با تولید ماشین اسپرت لوکس و سپس رفتن به سمت تولید ماشین های همچون سدان ها و کامپکت های ارزان قیمت.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.