AeroGT مدل سوپراسپرت مفهوی یک ساعت ساز سوئیسی رونمایی شد

پایگاه اطلاع‌رسانی خودروبرتر: این خودرو مفهومی که در نمایش جهانی ساعت و جواهرات در سوئیس رونمایی شد نشانه‌ای از آن نیست که این ساعت‌ساز به‌زودی شروع به تولید خودروهای اسپرت خواهد نمود بلکه این شرکت از سری ساعت‌های مچی BR 03 AeroGT در همین رابطه رونمایی کرد.

AeroGT1

با توجه به اظهارات این ساعت‌ساز،نیروی پیشرانه AeroGT یک موتور 4.2 لیتری توربوشارژ دوگانه باقدرت پیشرانه 602 اسب بخاری است که نیروی خود را به هر چهارچرخ ارسال می‌کند.

AeroGT2

شتاب صفرتا صد این خودرو تنها در حدود 3 ثانیه است و با وزن 3 هزار پوندی دارای حداکثر سرعت‌بالای 320 کیلومتر در ساعت است.

AeroGT3

Bruno Belamich مدیر ارشد Bell & Ross در این مورد می‌گوید:”ما هرسال در تدارک مدل‌های جدید بوده و نیاز به منابع جدید الهام‌بخش داریم و با تولید یک خودرو می‌توانیم خود را در میان سازندگان حرفه‌ای خودرو ببینیم”.

این خودرو با ارتفاع 1.1 متری و طول 4.7 متر و آینه‌های باله‌ای شکل و خروجی اگزوز با اتصال شهپر طولی عقب کاملا تصویر یک هواپیمای کاناردی و سکان عقب هواپیما را در ذهن تداعی می کند که از آن هم الگوبرداری کرده است! (در صورت آشنایی با صنعت هوانوردی، کانارد بالچه‌های کوچکی هستند که جلوتر از بال اصلی هواپیما و در دو طرف دماغه نصب می‌شوند و به تعادل آئرودینامیکی هواپیما و تنظیم مسیر جریان هوای ورودی داخل موتور و زیر بال کمک می‌کنند. در هواپیما، سکان باعث چرخش هواپیما حول محور عمودی و شهپرها باعث چرخش هواپیما حول محور طولی می‌شوند. معروفترین هواپیماهای کاناردی، ساب ۳۹ گریپن، داسو رافال، یوروفایتر، سوخو30 و ایکس‌بی70هستند.)

AeroGT4

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.