رونمایی بنتلی از سریع‌ترین خودرو سدان در جهان + ویدئو

خودروبرتر – همگی به‌خوبی میدانیم که یک لیموزین باید دارای بالاترین استانداردهای رانندگی باشد و به‌طور یقین خودروساز بریتانیایی نیز به این موضوع فکر می‌کند که با رونمایی از Bentley Flying Spur این موضوع را بیشتر به اثبات رسانده است.

Bentley Flying Spur

در زیر هود Bentley Flying Spur  شاهد یک موتور 12 سیلندر  6 لیتری توربو دوگانه باقدرت 626 اسب بخار و گشتاور 664 پوند بر فوت قرار گرفته است که به‌اندازه کافی قدرتمند است تا در کمتر از 3.8 ثانیه به‌سرعت 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت 333 کیلومتر در ساعت برسد.

بدین ترتیب این خودرو به سریع‌ترین سدان چهار درب جهان بدل شده و به‌راحتی بر رقبای خود همچون ب.ام.و آلپاین B7 پیشی می‌گیرد.

Bentley Flying Spur

امکانات رفاهی

در داخل اتاقک  بنتلی می‌توان به 13 سانتیمتر فضای بیشتر در فاصله دو محور اشاره کرد که باعث فضای پای بیشتر برای سرنشینان عقب  شده است و در کنار آن  سیستم فوق‌العاده تهویه و صندلی‌های ماساژور دار به همراه یک سقف کاملاً شیشه‌ای پانورامیک بارنگ طبیعی و همچنین چرم طبیعی الکانترا نیز قرار گرفته است.

Bentley Flying Spur

Bentley Flying Spur بیشتر عضلانی شده و در بخش گلگیرهای عقب تپل‌تر نشان می‌دهد و در ضمن بخش‌های چرمی اتاقک نیز با دوخت‌های درشت الماس شکل تزئین شده‌اند.

Bentley Flying Spur

سیستم 3 بعدی استریو  با 19 بلندگو و 2200 وات شما را در خود محصور می‌کند و لازم به ذکر است که اولین نسخه خودرو در سال 2020 در پیش روی خریداران قرار خواهد گرفت.

 

منبع تخته گاز
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.