با گران قیمت ترین شاسی بلند جهان آشنا شوید + تصاویر

در سال گذشته بود که کارلمن کینگ در نمایشگاه بین‌المللی موتور دبی معرفی شد. ظاهر آن بیشتر شبیه به یک جت جنگنده قدرتمند است و با ترکیب فیبر کربنی و فولاد به گونه‌ای طراحی شده که به یکی از مستحکم‌ترین  شاسی بلندهای موجود در جهان تبدیل شده است.

به گزارش خودروبرتر ، کارلمن کینگ یک شاسی بلند 6 تن ضد گلوله است که برای خریدار خود دارای برچسب 2.5 میلیون دلاری  است که البته در حالت عادی تنها 4.5 تن وزن دارد و در حالت ضد گلوله به وزن 6 تن میرسد.

به هر حال شما در ازای این مبلغ هنگفت ایمنی در سطح بسیار بالایی دریافت میکنید.

شاسی بلند کارلمن کینگ بر اساس فورد f-550 آمریکایی توسط شرکت چینی IAT  طراحی شده و در اروپا تولید شده است و بدین ترتیب شما با یک خودرو کلاس جهانی روبرو هستید که طبق ادعای شرکت مذبور 1800 نفر در پروسه طراحی و تولید خودرو دخیل هستند.

در زیر هود خودرو شاهد یک موتور 6.8 لیتری V10  فورد هستیم که کمی قدرتمندتر از مدل استانداد است ولی دارای همان قدرت پیشرانه 395 اسب بخاری است و البته دارای حداکثر سرعت 150 کیلومتر در ساعت است.

در داخل کابین کارلمن کینگ نیز همانند ظاهر خودرو دارای ویژگی های لاکچری همانند چراغ، تهویه مطبوع، صندلی مخصوص، تلویزیون، یخچال و فریزر، دستگاه قهوه و حتی یک سیستم سرگرمی جذاب مثل PS4را داشته باشید.

کارلمن کینگ دارای تیراژ تنها 12 عددی است که شاید فقط 12 نفر وجود داشته باشند که 2.5 میلیون دلار برای این خودرو پرداخت کنند که البته به پول ما و دلار 5 هزار تومانی دارای قیمتی در حدود 9 میلیارد خواهد بود.

منبع topgear.com
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.