اینفینیتی در نمایشگاه خودرو پکن از یک مدل کانسپت و منحصر به فرد رونمایی میکند

مدل مفهومی مذکور با نام QX Sport Inspiration در حقیقت دیدگاه آینده نگرانه اینفینیتی به شاسی بلند های میان اندازه خود است که از همان ظرافت قدرتمند که پیش از این در محصولی همچون مدل Q60 دیده ایم بهره می برد.

آلفونسو آلباسا مدیر ارشد اجرایی اینفینیتی در این مورد می گوید:”این مدل بخوبی نشان می دهد که چگونه اینفینیتی می تواند محصولی جدید و هیجان انگیز برای سری های آینده شاسی بلند های QX عرضه کند”.

شایان ذکر است که این مدل کانسپت در 25 ماه آوریل در نمایشگاه پکن به نمایش عمومی درخواهد آمد.

این نسخه‌ی مفهومی از طریق آنچه که ما وضوح متناسب می‌نامیم، می‌تواند قدرت و هدف ما را بیان نماید. با دیدن این مدل مطمئناً به منحصربه‌فرد بودن اینفینیتی پی می‌برید. طراحی خارجی خودرو یک حساسیت هنرمندانه را به نمایش می‌گذارد.QX Sport Inspiration سیالیت و ظرافت طبیعی بیشتری از شاسی بلندهای مرسوم بازار را نشان می‌دهد.

این نسخه‌ی مفهومی در ادامه‌ی مدل مفهومی و سدان لوکس Q8 هیبریدی 2014 تولید شده و نشان‌دهنده‌ی زبان طراحی آینده‌ی این کمپانی می‌باشد. خط سقف سیال که نمایی هلال مانند را به همراه ستون‌های خودرو نشان می‌دهد از شاخصه‌های طراحی این روزهای اینفینیتی به شمار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های بارز این سبک طراحی نیز می‌توان به خطوط عضلانی بدنه و نمای جلوی تیز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.