زمانی که داخل اتاقک رولز رویس فانتوم بازسازی می‌شود + تصاویر

به گزارش خودروبرتر ، استودیو بریتانیایی ویلر یک سفارش مخصوص برای رولز رویس فانتوم  دریافت کرد زیرا یکی از صاحبان رولز رویس احساس کرد که  داخل اتاقک خودرو لاکچری ایش احتیاج به بازسازی دارد.

رولز رویس فانتوم دارای عمری در حدود 10 سال بود و به‌طور طبیعی چوب‌ها تیره شده و صندلی‌هایی با چرم سفید نیز توسط کسانی که شلوار جین  و زمخت داشتند مورد محبت قرارگرفته و پاره شده و یا به رنگ دیگری درآمده بودند.

استودیو ویلر دست‌به‌کار شد و در نخستین مرحله بر روی صندلی‌ها از چرم‌های سفید بادوام بهره برد که بخش‌های مرکزی آن با یک الگوی منحصربه‌فرد سوراخ‌سوراخ شده بودند تا بدین ترتیب شاهد تهویه هوای بهتری باشیم.

استفاده از یک پوشش ضد آفتاب مخصوص تمامی پوشش چرمی موردتوجه قرارگرفته که ضمن انعطاف بیشتر پوشش چرمی ،  باعث کاهش بازتاب نور در شیشه جلو می‌شود و در ضمن تشک‌های سفارشی بر روی جایگاه سر و کف‌پوش‌های گلدوزی شده نیز نصب گردید.

چالش پیش روی بازسازی رولز رویس فانتوم

مهم‌ترین و مشکل‌ترین کار در این موردترمیم پنل های چوبی بود که ابتدا شسته شده و درنهایت با پوشش 3 لایه‌ای پوشانده شد که با استفاده از پوشش چوب ساج جلا و روشنایی خاصی به آن‌ها بخشیده شده بود و نکته قابل‌توجه اینکه که همین پروژه در حدود 120 ساعت کارکنان استودیو را به خود مشغول داشت.

هیچ‌گونه تغییری در سیستم پیشرانه ایجاد نشده است و ما همچنان شاهد یک موتور 455 اسب بخاری با ظرفیت 6.7 لیتری v12 هستیم.

به‌هرحال دعوت می‌کنم تا گامی به داخل اتاقک نهاده تا شکوه عملکرد استودیو را بیشتر از پیش درک کنید.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.