شورلت با محصول جدید خود خونی تازه به هاچ بک ها دمید

شورولت با محصول جدید کروز هاچ بک جدید با استفاده از همان موتور قبلی ۱٫۴ لیتری توربوشارژ با ۱۵۳ اسب بخار قدرت و ۱۷۷ پوند فوت گشتاور و فاصله ی دو محور ۱۰۶٫۳ اینچ به عنوان نسخه ۵ درب  پا به بازار پر رقابت خودرو گذاشته است تا خودروساز آمریکایی شورلت رقابت جدی تری در بخش محصولات هاچ بک در پیش روی خود قرار دهد.

یک تفاوت قابل توجهی که در این خودرو وجود دارد تفاوت در ظرفیت صندوق عقب آن است.که بزرگتر شده.گیربکس  این خودو از نوع اتوماتیک شش سرعته است.  شتاب ۰ تا صد شورولت کروز هاچ بک در زمان ۸ ثانیه‌ بدست می آید و می تواند ۵٫۸ لیتر را در در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف کند.

شورلت
شورلت در این مدل با فاصله دو محور 106.3 اینچی همانند مدل استاندارد کروز دارای فضای بار 22.7 فوت مکعب در فضای پشت صندلی عقب است در حالی که می توان با حذف صندلی های عقب این فضا را به 42 فوت مکعب نیز افزایش داد.
در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ چهارسیلندر با قدرت پیشرانه 153 اسب بخار و گشتاور 177 پوند بر فوت هستیم که گزینه های انتقال قدرت شش سرعته دستی و یا شش سرعت اتوماتیک در پیش روی خریداران قرار دارد.
این مدل دوست داشتنی در پاییز سال 2016 در دسترس خریداران محصولات شورلت قرار خواهد گرفت که در تریم های LT و Premier و همچنین پکیج RS که دارای چراغ های مه شکن و چرخ های 18 اینچی است نیز قابل عرضه خواهد بود.

طبق اعلام شرکت شورولت این خودرو در پلت فرم   (دی تو ایکس ایکس ) کارسازی شده است.همه این طراحی های جدید و استفاده از پلت فرم جدید سبب کاهش وزن خودرو در حدود ۹۵ کیلوگرم  و مسلما افزایش راندمان می شود.

اگر بدنبال یک مدل اسپرت ای شورولت کروز هاچ بک با  bodystyle جدید  هستید باید مقداری هزینه کنید .ممکن است ارزشمند برای مشتریان که فضای اولویت قرار دهد.کیت بدنه جدید و اسپرت که در مدل آر اس این خودرو موجود است

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.