رپرتاژ در وب‌سایت خودرو برتر

این روزها رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری به عنوان جدیدترین روش بازاریابی دیجیتال مطرح است و وب‌سایت خودرو برتر نیز به عنوان یکی از وب‌سایت‌های معتبر در حوزه خودرو، این سرویس را برای علاقمندان به این نوع آگهی فراهم کرده است. ابتدا اجازه دهید تعریف رپرتاژ را با هم مرور کنیم.

رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری چیست؟

رپورتاژ تبلیغاتی یا همان رپرتاژ آگهی بنابر آن چیزی که در ویکی‌پدیا نیز تعریف شده به شکلی از آگهی گفته می‌شود که از نظر ظاهری در قالب یک مطلب عادی در یک رسانه منتشر و ارائه می‌شود و اگرچه در ظاهر ماجرا مخاطبان به طور معمول تصور می‌کنند که این گزارش مانند سایر مطالب رسانه به صورت بی‌طرف به آن‌ها ارائه می‌شود اما آنچه که آن‌ها می‌بینند، می‌شنوند و یا می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا سرویس در ذهن آن‌ها است.

رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری

در وب‌سایت‌های خبری با محوریت محتوا نیز انتشار رپورتاژ آگهی متداول است که با اهداف متفاوت و گوناگونی ارائه می‌شوند به گونه ای که یک مطلب شامل یک یا چندین لینک به سمت تبلیغ‌کننده و یا بدون آن، در قالب یک پست عادی به محتوای یک سایت اضافه می‌شود که درحالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است اما در اصل یک متن کاملاً تبلیغاتی و سازمان‌یافته و با هدف تبلیغ یک محصول، سرویس یا.. است.

انتشار رپرتاژ در خودروبرتر

همانطور که گفتیم خودرو برتر به عنوان بخشی از راهکارهای تبلیغاتی خود برای مشتریان امکان انتشار رپورتاژ را فراهم کرده است. خودرو برتر یکی از پایگاه‌های خبری معتبر حوزه خودرو به حساب می‌آید و به دلیل آپدیت هر روزه و انتشار محتوا در آن از اعتبار دامنه بالایی برخوردار است.

برای انتشار رپرتاژ آگهی در خودرو برتر به نکات زیر توجه کنید:

  • آگهی‌های رپرتاژ مانند سایر مطالب در سایت به طور دائمی منتشر می‌شوند و برای رعایت قواعد منصفانه انتشار محتوا برای مخاطبان، بدون برچسب، در دسته رپرتاژ و با نام نویسنده بخش تبلیغات قرار می‌گیرند. در انتهای تمامی مطالب رپرتاژ آگهی نیز متن کوتاهی در راستای سلب مسئولیت خودرو برتر از محتوای آن منتشر می‌شود.
  • متن رپرتاژ توسط شما نوشته شده و تنها توسط تحریریه ما از لحاظ نگارشی مورد بازبینی قرار می‌گیرد. در صورتی که قصد دارید تهیه محتوای رپرتاژ خود را به متخصصان محتوای ما بسپارید این موضوع با دریافت هزینه جداگانه‌ای مورد توافق قرار خواهد گرفت.
  • تهیه تصاویر مورد نیاز با توجه به استاندارد تصاویر در فارنت (عرض ۷۵۰ پیکسل) بایستی مورد توجه قرار گرفته و حداقل یک تصویر (با عرض ۷۵۰ و ارتفاع 500 پیکسل) در اختیار ما قرار گیرد.
  • شما مجاز به استفاده از سه لینک فالو در متن رپرتاژ خود هستید که باید به طور دقیق جایگاه آن را در متن مشخص کنید. محدودیت 1200 کلمه‌ای برای تعداد کلمات متن وجود دارد و در نظر داشته باشید تعداد بیش از حد آن باعث پائین‌آمدن بازخورد مطلب خواهد شد.
  • هزینه تهیه و نگارش متن در صورت نیاز به صورت توافقی محاسبه می‌شود که برای مطالب عادی و مطالب بررسی و معرفی محصول متفاوت خواهد بود.
  • مطلب رپرتاژ شما همانطور که گفتیم در دسته مطالب عادی قرار می‌گیرد و قرارگیری در دسته مطالب منتخب و اسلایدر بالای صفحه اول به مدت مشخص قابل انجام است.
خودروبرتر در قبول یا رد رپرتاژ آگهی مختار است.
هزینه انتشار رپرتاژ آگهی در وب‌سایت خودروبرتر 300 هزار تومان است اما اگر قصد انتشار تعداد مطالب بیشتری در بازه زمانی بلندمدت دارید جهت دریافت تخفیف با ما در تماس باشید.
مشخصات تماس خود از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.