نکاتی که باید در خرید ماشین دست دوم مدنظر داشته باشیم

وقتی برای خرید خودرو دست دوم اقدام میکنیم باید اصولی را رعایت کنیم تا بتوانیم بهترین تجربه و خرید را از بازار مکاره خودروهای دست دوم داشته باشیم.

وقتی ظاهر خودرو برای شما بیشتر اهمیت دارد

متاسفانه ظاهر ماشین برای بسیاری در اولویت قرار داشته ودر زمان خرید خودرو دست دوم، فقط به ظاهر آن توجه می‌کنند و از همین روی اگر در زمان خرید خودرو کارکرده فقط طبق ظاهر آن تصمیم بگیرید، قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد و شانس خرید خودرو سالم را از دست خواهید داد.

عدم اطلاع از مسافت طی شده

از رایج‌ترین شیوه های کلاه برداری ؛ اعلام کارکرد غیرواقعی خودرو است که بیشتر در نمایشگاه های نامعتبر و همچنین سایت های خرید و فروش آگهی پیش می آید و از همین روی باید در خرید خودرو از افراد متخصص کمک بگیرید.

انجام ندادن تست راننگی

عدم انجام تست رانندگی یکی از بزگترین اشتباهات در زمان خرید ماشین دست دوم است و برای بررسی دقیق تر حتما با کمک یک فرد ماهر و متخصص تست رانندگی را انجام دهید تا با عملکرد آن آشنا شوید.

عدم مراجعه به مکانیک متخصص و مورد اعتماد

عدم مراجعه به مکانیک های متخصص و مورد اعتماد یکی دیگر از اشتباهات بزرگ در زمان خرید خودرو کارکرده به شمار میرود زیرا مکانیک های متخصص میتوانند جزئیات مهمی از دید خریدار پنهان مونده است که با دادن اطلاعات مناسب در انتخاب درست شما بسیار مهم خواهد بود که بابررسی زیر ماشین میتواند هر نوع آسیب دیدگی ، نشتی و خوردگی اطمینان حاصل کنید.

توصیه های آخر

در ضمن برای اینکه خرید مناسبت تری داشته باشید رعایت نکاتی همچون تعیین نکردن بوجه پیش از انتخاب ، عدم بررسی وضعیت بیمه در زمان خرید خودرو ، عدم بررسی شماره پلاک خودرو از لحاظ تخلف نیز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.