چند نکته کاربردی درباره نگهداری خودرو که دانستنش خالی از لطف نیست / قسمت دوم

به صورت کلی ما چند نکته کاربردی در رابطه با کار کردن با خودروی نازنین شما برای نگهداری خودرو که البته میدانیم شما آنها را میدانید ولی بازهم گفتیم تا برای شما یادآوری شود.

و اما نکته های کاربردی در باره نگهداری خودرو / قسمت دوم

راهکاری مناسب برای بهتر روشن شدن خودرو در سرما

برای اینکه ماشین دلبندتان به خصوص در فصل سرما راحت روشن شود دو کار لازم است نخست اینکه بعد از بازکردن سوئیچ اشین 3 الی 4 ثانیه صبر کنین تا پمپ بنزین کار کند و در ضمن قبل از استارت زدن کلاج بگیرید که این ترفند برای خودروهای کاربرات و یا اینکه باتری ضعیفی داشته باشن بازدهی حیلی بیشتری خواهد داشت.

بهترین راه حل برای اینکه دریابید باتری ماشینتان خراب است یا اینکه برق دزدی دارد:

اگر باتری ماشین هر روز میخوابد و برای اینکه بفهمید برق دزدی دارد یا نه ، یک شب سر باتری ماشین را بردارید اگر باتری خالی نکرد ماشین شما برق دزدی دارد و اگر خالی کرد متاسفانه باید به شما بگوییم که باتری ماشین عزیزتان به مرخصی رفته است و به فکر جایگزین برای آن باشید.

چطور بفهمیم بوستر ترمز ماشین خراب شده یا دیسک ترمز

اگر بوستر ترمز خراب شده باشد ترمز ماشین بسیار پایین میگیرد و یا اینکه سریع خالی میکند ولی اگر دیسک خراب باشد پدال ترمز در هنگام ترمز گرفتن می لرزد به صورت کلی اگر شما بهترین لنت بازار را هم بر روی خودرو نصب کنید اگر در هنگام ترمز مشکل داشته باشید باید به سراغ دیسک ترمز بروید.

از کجا بفهمیم ترموستات خودرو مشکل دارد؟

وقتی هوا کم کم سرد میشود مشکلات خودرو پیش از پیش خود را نشان میدهد ، به عنوان مثال ، وقتی ماشین روشن هست کاپوت خودرو را بالا داده و ب شرطی که رادیاتور خیلی داغ نباشد دست خود را بر روی رادیاتور قرار دهید و اگر دیدید که رادیاتور سرده ولی آمپر کاشین بالاست ترسموستات بر روی حالت بسته قفل شده است و باید برای آن چاره ای اندیشید.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.