دومین نسل شاسی بلند جنسیس رونمایی شد

برند لوکس ساز هیوندای، نسل دوم شاسی بلند جنسیس GV70 را در چند نسخه مختلف به بازار طی یک رونمایی جهانی و تحت عنوان “GV70: یک سفرنامه” عرضه کرد.

جی چانگ ، رئیس جهانی برند جنسیس گفت: “جنسیس در تلاش بوده است تا یک مجموعه قوی از محصولات را با تجربه خرید و مالکیت متمرکز و با تمرکز بر طراحی ، توسعه محصول ، خدمات و همه با سبک زندگی مشتریان ما ایجاد کند.” “با اولین GV70 امروز ، جنسیس به ارائه مدل هایی متنوع در سراسر جهان به فلسفه مشتری مداری ما خود ادامه میدهیم.”

نمای ظاهری در جلوی جنسیس GV70 یک تصویر تهاجمی را به نمایش می گذارد چرا که جلوپنجره پایین تر از چراغ های جلو قرار گرفته اند و علاوه بر این ، صفحه جالبی که در زیر سپرها قرار داده شده است ، به پهلو گسترش یافته است و تصویر یک شاسی بلند اسپرت را تقویت می کند.

طراحی داخلی کابین شاسی بلند جنسیس GV70 مبتنی بذ اشکال ساده و حجم احساسی را به بهترین شکل ممکن است تا ویژگی های فلسفه معماری ظریف کره ای یعنی همان ‘زیبایی در فضای سفید’ در کنار یک محصول اسپرت را به بهترین شکل تداعی کند.

دریچه هوای باریک و خط نازک کرومی که از درها عبور می کند راننده را احاطه می کند تا فضای گسترده و منظمی را گسترش دهد. با استفاده از طراحی ارگونومیک ، راحتی رانندگی را به حداکثر می رساند ، در حالی که تعداد دکمه های صفحه مرکزی را به حداقل می رساند و از نمایشگر لمسی Liquid Crystal Display (LCD) استفاده می کند.

کنسول مرکزی یک طرح راننده محور ایجاد کرده است که به حس حداکثری رانندگی اسپرت کمک میکند تا بدین ترتیب شاهد تعادل ظریفی بین سادگی و درخشندگی ارائه می دهد.

عملکرد قدرتمند و رانندگی متعادل در شاسی بلند جنسیس

Genesis GV70 با عملکرد مناسب خود برای یک شاسی بلند با محوریت چرخ عقب، یک تجربه سرگرم کننده و فوق العاده در رانندگی را در پیش روی کاربر خود قرار میدهد.

شاسی بلند جنسیس با یک موتور چهارسیلندر 2.5 لیتری توربو و همچنین یک نسخه 3.5 لیتری 6 سیلندر در آمریکا عرضه خواهد شد.

شاسی بلند مذکوردارای چهار حالت رانندگی از جمله اکو ، راحتی ، اسپرت و سفارشی است که در شرایط مختلف جاده ای به کمک راننده می اید و در ضمن در بسته Sport شاهد یک حالت اضافع اسپرت پلاس نیز هستیم.

ایمنی به عنوان یک اولویت، استفاده از جدیدترین فن آوری ها در شاسی بلند جنسیس

حودروساز کره ای دارای طیف گسترده ای از فناوری های جدید ایمنی در محصول جدید خود است که به صورت موجز به آنها اشاره میکنیم:

Highway Driving Assist II : یک تجربه رانندگی راحت در بزرگراه که در هنگام تغییر مسیر ، فرمان را کنترل کرده و به برش های جاده ای با بالاترین سرعت واکنش نشان میدهد

دستیار سرعت محدود هوشمند (ISLA) :از ویژگی های ایمنی جدید است که سرعت خودرو را بر اساس محدودیت سرعت محلی و جاده کنترل می کند و حتی مدل های فاقد سیستم ناوبری نصب شده نیز می توانند از این ویژگی بر اساس اطلاعات علائم راهنمایی و رانندگی که توسط دوربین جلو خودرو تشخیص داده می شود استفاده کنند.

Cruise Control مبتنی بر پیمایش (NSCC) : یک ویژگی بسیار کاربردی است که با استفاده از سیستم ناوبری خود سرعت مطمئنه را در بزرگراه تضمین کرده و نوسانات سرعتی را کنترل میکند.

Forward Collision-Avoidance Assist : در صورت برخورد احتمالی در تقاطع با وسایل نقلیه رو به رو از سمت چپ و راست و یا عابر پیاده ای که در لبه جاده ایستاده و یا وارد خیابان میشود، برخورد بالقوه را تجزیه و تحلیل کرده و به راننده کمک می کند تا به طور خودکار متوقف شود.

Blind-Spot Collision-Avoidance Assist: به شما کمک می کند تا رانندگان در هنگام بیرون آمدن از پارکینگ و در نقطه های دید کوردر هنگام تعویض خط دارای ایمنی کامل باشد.

هشدار توجه راننده (DAW): به رانندگان هشدار می دهد که چشم خود را بر روی سطح جاده نگه دارد و هنگامی که خستگی یا بی توجهی به جلو توسط دوربین رو به جلو تشخیص داده می شود ، با صداهای هشدار صوتی و اعلان توجه راننده را جلب می کند.

فن آوری های کاملاً جدیدی که در GV70 ارائه می شوند شامل سیستم احراز هویت اثر انگشت و همچنین Advanced ROA (هشدار پشت سرنشین) بر اساس سنسورهای رادار هستند.

GV70 اولین وسیله نقلیه ای است که از فناوری هشدار پشت سرنشین مبتنی بر رادار بهره می برد که بسیار پیچیده تر از سنسورهای اولتراسونیک سنتی است. این سیستم برای تشخیص مسافران در صندلی عقب از سنسورهای نصب شده در داخل خودرو استفاده می کند و راننده را از حضور آنها در چند مرحله آگاه می کند. سنسورهای راداری GV70 نه تنها قادر به حس هنگام حرکت اعضای بدن در عقب هستند ، بلکه می توانند حرکات تنفسی کوچک را در نزدیکی سینه مسافر نیز تشخیص دهند تا بدین ترتیب در مواردی که کودک یا نوزاد در حال خواب در صندلی خود مانده است ، به رانندگان هشدار دهد تا خودرو را بدون آنان ترک نکنند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.