رونمایی از کانسپت شاسی بلند جیپ Grand Wagoneer

خودروساز آمریکایی جیپ کانسپت جدیدترین مدل شاسی بلند خود با نام گرندواگونیر (Grand Wagoneer) را به نمایش گذارده است که یک شاسی بلند بزرگ و لوکس است.

هر چند در نگاه اول شاید متوجه شباهت آن به شاسی بلند اریجینال گرندواگونیر که در بین سال های 1963 تا 1991 تولید میشد نشویم ولی مهندسان جیپ ادعا میکنند که با الهام از نسخه اولیه ، مدل جدید را طراحی کرده اند.

جالب است بدانید که همین نسخه اریجینال به قدری دارای محبوبیت است که حتی تا 90 هزار دلار نیز حاضر به پرداخت بهای آن هستند.

سری جدید محصولات واگونیر قرار است مجموعه‌ای از شاسی‌بلندهای لوکس باشد که برخلاف دیگر مدل‌های جیپ میتوانید به راحتی در خیابان رانندگی کنید و سبد محصولات آن بین 60 تا 100 هزار دلار قیمت خواهد داشت.

نسخه اریجینال واگونیر که در داخل ایران هم در جاده ها کم و بیش به چشم میخورند

مشخصات شاسی بلند جیپ Grand Wagoneer

در داخل کابین شاهد یک مجموعه با 3 ردیف صندلی هستیم که اتاق با چرم و چوب به زیبایی تزئین شده است و دارای موتور هیبریدی است و هفت نمایشگر نیز برای اعضای داخل کابین در نظر گرفته شده است.

رقیب مستقیم شاسی بلند جیپ Grand Wagoneer، بدون تردید فورد است که به تازگی مدل جدید برانکو را به بازار عرضه کرده است که به خوبی مورد استقبال یانکی ها قرار گرفته است که ممکن است بازار 11 درصدی جیپ را بازهم کوچکتر کند و فیات و کرایسلر را تحت فشار بیشتری قرار دهد.

به هر حال کاهش قیمت بنزین در آمریکا باعث شده که شاسی‌بلندهای بزرگ پرمصرف دوباره محبوب شده و شرکت ها دوباره مدل های شاسی بلند بزرگ خود را با تغییراتی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.