دوج قوی ترین شاسی بلند جهان را معرفی کرد

خودروساز آمریکایی نسخه تقویت شده ای از شاسی بلند خود دورانگو را معرفی کرده است که اعتقاد دارد قوی ترین شاسی بلند جهان با تولید انبوه است.

مشخصات فنی قوی ترین شاسی بلند جهان Dodge Durango SRT Hellcat چیست؟

نسخه جدید دورانگو که هل کت نام گرفته است در زیر هود خود دارای یک موتور هشت سیلندر 2.6 لیتری است که قدرت پیشرانه 710 اسب بخاری تولید میکند.

بدین ترتیب با حداکثر سرعت 290 کیلومتر در ساعت تنها در 5.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند که برای این شاسی بلند هفت نفره بسیار قابل توجه است.

رکورد قبلی در دستان شرکت چیپ با همین مشخصات فنی ولی با قدرت پیشرانه 707 اسب بخار بود.

دوج دورانگو هل کت قوی ترین شاسی بلند جهان

برچسب قیمتی دوج دورانگو هل کت

پیش بینی میشود این خودرو دارای برچسب قیمتی بالای هشتاد هزار دلار باشد و خودروساز آمریکایی دوج اعلام کرده است که تولید این مدل فقط در سال 2021 بوده و بعد از سال 2022 متوقف خواهد شد که در نوع خود قابل توجه و جالت است.

دوج که به تازگی خودروهای سال 2021 خود را معرفی کرده است در حال حاضر بیشتر بر روی تولید خودروهای اسپرت یانکی پسند متمرکز شده است و تنها 3 درصد بازار خودرو را در دستان خود دارد.

به هر حال نمیتوان انکار کرد که فشار دولت‌ها برای کاهش مصرف سوخت از یک سو و سلیقه خریداران از سوی دیگر باعث شد تا کمتر از یک سال پیش فورد اعلام کند که به زودی تنها خودرو‌های شاسی‌بلند در بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد کرد و همزمان بر تولید خودروهای الکتریکی تمرکز می‌کند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.