رونمایی نیسان از شاسی بلند آریا

خودروبرتر – خودروساز ژاپنی  نیسان در جریان نمایشگاه خودرو توکیو از شاسی بلند آریا رونمایی کرد.

مراقبت از خودرو؛ برق دزدی از خودرو و راه کارهای جلوگیری از آن 

خودروساز ژاپنی پیش از این از نام قوم قشقایی برای نامیدن یکی از محصولات خود بهره برده بود و رنو شریک اروپایی نیسان نیز یکی از مدل هایش را قاجار نامیده بود.

مدیرطراحی نیسان آلبیسا در این مورد میگوید: نیسان آریا برداشت جدیدی از روح فلسفه طراحی چشم بادامی ها است که دارای طراحی بسیار ساده تری بوده و با سیستم جلوپنجره جدیدی معرفی شده است که به طور یقین در سال های آینده نیز در مدل های دیگر بکلار گرفته خواهد شد.

سادگی طراحی نیسان آریا به داخل کابین هم نفوذ پیدا کرده است و با یک نمایشگر که بیش از نیمی از داشبورد را در احاطه خود گرفته است به کار اطلاع رسانی خود به راننده ادامه میدهد.

رادار جدیدی نیز در آریا بکار گرفته شده است که با جمع آوری جدیدی از اطلاعات پیرامون خودرو به راننده در تصمیم گیری کمک میکند.

مراقبت از خودرو؛ تنظیم جلوبندی خودرو در خانه

یاسوهیرو یاموچی ، نماینده اجرایی شرکت نیسان موتور در این مورد میگوید “به عنوان نماد جدید نیسان هوشمند که نمایانگر فصل بعدی میراث پر افتخار نیسان در غنی سازی زندگی مردم است و از همین روی احساس کردیم که محصول جدید دارای یک اسم به یادماندنی باشد ماندنی باشد و بعد از بحث و تفحص زیاد ، ما آریا را انتخاب کردیم نامی که هم بازتاب گذشته در آینده پرافتخار نیسان باشد”.

دستیار  جدید هوشمند ProPilot 2.0 در نیسان آریا

دستیار جدید نیسان آریا به منظور کمک به رانندگی بدون دست فعال بوده ودر بزرگراه ها با سیستم ناوبری کار میکند و در ضمن دارای امکاناتی همچون  پیدا کردن نقاط پارکینگ ، پارک از راه دور و نظارت بر میزان شارژ با تلفن های هوشمند  و … کار می‌کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سوی نیسان از جمله قوای حرکتی منتشر نشده است ولی خودروساز ژاپنی وعده داده است تا دوسال آینده این خودرو روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.