سریع ترین موتورسیکلت های سیاره زمین + تصاویر و جزئیات

خودروبرتر – نمیتوان منکر شد که موتورسیکلت همیشه جذابیت های خاص خود را داشته است و شرکت‌های سازنده این وسایل نقلیه دوچرخ با ارائه طرح های پیشرو و سرعت های بالاتر نسل جوان بیشتری را به سوی خود جلب میکنند و بسیاری اخبار سریع ترین موتورسیکلت را پیگیری میکنند.

بدین ترتیب ما شاهد ابرموتورسیکلتها از سوی سازندگان مختلفی هستیم که به وضوح ترکیبی از خلاقیت و استفاده از فناوری روز است.

بیاید با هم نگاهی گذرا بر سریع ترین موتورسیکلت های موجود بر روی سیاره زمین بیاندازیم.

G 552

Dodge Tomahawk

یک طرح آزمایشی غیر خیابانی که در سال 2003 در نمایشگاه بین‌المللی خودرو در آمریکای شمالی رونمایی شد که محصول خودروساز آمریکایی دوج بود که اعلام شد توانسته است به‌سرعت 540 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

بااینکه تا امروز دیگر خبری از این موتورسیکلت منتشرنشده است ولی همچنان سریع‌ترین موتورسیکلت تاریخ است.

Suzuki Hayabusa

یکی از بهترین موتورسیکلت‌های ژاپنی با حداکثر سرعت 397 کیلومتر در ساعت در شرایط آزمایشی که البته کمتر در سطح جاده به این سرعت دست‌یافته است.

MTT Turbine Superbike Y2K

یک موتورسیکلت غیرتجاری که در اصل برای آزمایش سرعت ساخته‌شده و با سرعت 365 کیلومتر در ساعت یکی از برترین‌ها است.

 

Honda CBR 1100 XX Back Bird

یک محصول ناب ژاپنی که دارای ظرفیت موتور 1137 سی‌سی 4 سیلندر با حداکثر سرعت 310 کیلومتر در ساعت است.

MV Augusta F4

این محصول ایتالیایی دارای یک موتور کامل 4 سیلندر با سیستم خنک‌کننده مایع و 20 دریچه هوایی است تا به‌سرعت 300 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

Yamaha YZF R1

هیولای دیگری از یاماها با ظاهری قابل‌توجه با طراحی درجه‌یک و فاکتورهایی برای اینکه در لیست ابر موتورسیکلت‌ها قرار بگیرد.

این موتورسیکلت به‌راحتی به‌سرعت 297 کیلومتر در ساعت می‌رسد و دارای یک موتور 6 سرعته 4 سیلندر است تا یک اثر هنری به‌خوبی رقم بخورد.

Kawasaki Ninja ZX 11

یکی از بهترین محصولات کلاس نینجا کاوازاکی که این موتورسیکلت غول‌پیکر دارای قدرت پیشرانه 1055 اسب بخاری 4 سیلندر با فناوری‌های خنک‌کننده با حداکثر سرعت 283 کیلومتر در ساعت است.

BMW k1200 S

یکی از جدیدترین  محصولات باواریایی که یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ است که قدرت پیشرانه 165 اسب بخاری تولید می‌کند و یکی از بهترین ابر موتورسیکلت‌ها با سرعت‌بالای 450 کیلومتر در ساعت است.

Aprilia RSV 1000R Mile

موتورسیکلت 6 سرعته دارای موتور 1000 سی‌سی دوگانه وی شکل  باقدرت 141 اسب بخار که حداکثر سرعت آن بالای 447 کیلومتر در ساعت است.

Ducati 1098

این موتورسیکلت با خنک‌کننده مایع و موتور دوگانه دارای سیستم انتقال قدرت 6 سرعته با حداکثر سرعت‌بالای 271 کیلومتر در ساعت است.

منبع bestbikes.in
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه
  1. Trebuh می گوید

    Wowo, two wheels in motorcycle are crazy!: 😀

نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.