وقتی لوکس‌ترین محصول مرسدس_ میباخ در 100 ساعت رنگ آمیزی میشود

خودروبرتر – مرسدس و می‌باخ کلاس S گزینه اصلی برای افراد قدرتمند محسوب می‌شوند. با شنیدن نام این خودروها، سیاست‌مداران، سرمایه‌گذاران پرنفوذ، نخست‌وزیران و حتی روسای جمهور از ذهن شما خواهند گذشت.

زمانی که در خصوص یک “پولمان” با فاصله محوری افزایش یافته صحبت می‌کنیم، توانمندی، تجمل و رفاه انتخاب خوبی برای آنها محسوب می‌شوند چرا که  افراد قدرتمند در خودروهای راحت بهتر می‌توانند در خصوص تصمیماتی که منجر به تغییرات زندگی مردم می‌شود، صحبت کنند.

جدا از بحث رفاه و امنیت این خودروها، نحوه زیبایی و طراحی خارجی آنها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، با این وجود کمتر کسی به نحوه و کیفیت رنگ در این خودروها توجه می‌کند. خوشبختانه شانس ملاحظه فرآیند رنگ در یک مرسدس می‌باخ S600 پولمان را داریم. پروسه سختی که طی 100 ساعت تکمیل خواهد شد.

این فرآیند توسط کمپانی “توپاز” که در انگلستان اجرایی می‌شود. توپاز در یک ویدئوی 7 دقیقه‌ای راز سطح 5 کیفیت رنگ خودروهای لوکس را به نمایش گذاشته است.

در ابتدا تمامی بخش‌هایی که نباید رنگ شوند با ورقه‌ها و نوارهای ویژه پوشانده می‌شوند. در مرحله بعد نوبت به رینگ و لاستیک رسیده و همگی به دقت و حوصله پوشیده می‌شوند. سطح رویی خودرو با سنباده سائیده شده تا لایه‌ای صاف و تمیز ایجاد شود. سنباده خیس نیز در مرحله بعدی اجرایی خواهد شد. سپس بدنه خودرو تحت پولیش ماشینی قرار گرفته تا اثرات سنباده‌ها کاملا پاک شوند.

در این مرحله شاهد بازتاب آینه‌ای روی بدنه خودرو هستیم که نشانه آمادگی برای رنگ است. توپاز رازها و فوت‌های کوزه‌گری‌اش را نیز به نمایش درنیاورده و بخشی از آن را انحصاری نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.