رونمایی مرسدس از سیستم حمل و نقل عمومی خودمختار در CES 2019 + ویدئو

خودروبرتر – ما پیش از این بارها گفته این و باز هم میگوییم که سال 2019 سال خودروهای الکتریکی ، متصل و خودروهای خودران بدون راننده خواهد بود و خالا مرسدس بازهم با Vision Urbanetic در این راه قدم محکمی در نمایشگاه CES 2019 برداشته است.

مدل مفهومی و کانسپت جدید مرسدس با نام Vision Urbanetic قدم بعدی خودروساز آلمانی مرسدس در خودروهای متصل و بدون راننده است که همانند سایر محصولات معرفی شده در این کلاس  در نمایشگاه مذکور دارای نیروی الکتریکی بوده که برای جابجایی مسافران طراحی شده و البته می تواند به جابجایی بار نیز بپردازد.

مشخصات مرسدس Vision Urbanetic

طراحی Vision Urbanetic دوباره فلسفه خاص مرسدس را در ذهن ما تداعی میکند که همان ” اعتماد آگاهانه” است که هدف آن کمک به اعتماد مردم به وسایل نقلیه خودمختار با اطلاع دقیق از چیزی است که در وسیله نقلیه در حال رخ دادن و برنامه ریزی است.

یک صفحه نمایش بزرگ در جلوی این وسیله نقلیه 12 نفره  قرار گرفته است که میتواند با عابرینی که سعی در عبور از جاده دارند ارتباط برقرار کند و طرفین درب نیز بسیار شبیه به جلو است و به عابرین پیاده ، دوچرخه سواران و .. این اطمینان را می دهد که دیده شده اند.

این خودرو بسیار انعطاف پذیر بوده و به صورت کامل بر اساس نیازهای حمل و نقل امروزی برنامه ریزی شده است و به صورت دائم در حال بروز رسانی نقشه ها و مسیرها بر طبق نیازهای مسافران خود است.

در ضمن این خودرو قابلیت یادگیری دارد و به عنوان مثال اگر یک روز خاص در هر هفته به جای خاصی رفت و آمد میکنید میتواند بدون پرسیدن مقصد شما را به آن مکان حمل کند.

 

منبع تخته گاز
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.