رونمایی اینفینیتی از نخستین محصول تمام برقی در نمایشگاه خودرو دیترویت

خودروبرتر– به نقل از نیواطلس، خودروساز ژاپنی هم‌زمان با جشن تولد سی سالگی خود در  ماه آینده در نمایشگاه دیترویت اولین مدل الکتریکی خود را رونمایی خواهد کرد.

شاخه لوکس ساز هوندا، اینفینیتی اعلام کرده از سال ۲۰۲۱ به بعد همه مدل‌هایش یا کاملا الکتریکی یا هیبرید-الکتریکی خواهد بود و امیدوار است تا سال ۲۰۲۵ بیش از نیمی از ماشین‌هایی که در سراسر جهان می‌فروشد الکتریکی باشد.

کریم حبیب مدیر ارشد اجرایی اینفینیتی در این مورد میگوید:”  مدل مفهومی که در دیترویت به نمایش درخواهیم آورد در حقیقت زیان طراحی جدید محصولات برند اینفینیتی با عصاره و DNA ژاپنی خواهد بود”.

تنها تصویری که از این خودرو منتشر شده نشان می‌دهد که از نقطه نظر طراحی، ظاهر ماشین از کانسپتی الهام گرفته که پارسال در دیترویت رونمایی شد و البته اینفینیتی اطلاعات فنی این ماشین را منتشر نکرده است و تنها اعلام کرده آن را بر روی یک شاسی کاملا جدید خواهد ساخت.

محصولی که چند هفته دیگر نمایش داده خواهد شد ئر حقیقت نخستین گام جدی این شرکت را برای رقابت با خودروسازانی نظیر جگوار و تسلا نمایش خواهد داد و انتظار میرود تا سال 2025 بیش از خودروهای تولیدی اینفینیتی تمام برقی باشند.

منبع electrek.co
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.