رونمایی فورد از کامیون آینده نگرانه F-Vision

به گزارش خودروبرتر،  F-Vision  یک پیش‌نمایش از پیک‌آپ تراک‌های “F150” نیست و هیچ ربطی به آن‌ها ندارد و در اصل یک مدل آینده‌نگرانه از کامیون‌های فورد  است که در کارخانه شراکتی  “اتوسان”  ترکیه طراحی و ساخته‌شده است.

شرکت فورد البته اطلاعات زیادی را در خصوص این مدل ارائه نکرده است، اما تصاویر حکایت از طراحی آئرودینامیک با شیشه جلوی مخصوص دارد که به شکلی ویژه با  بدنه جلو کامیون ترکیب می‌شود.

مدل مفهومی F-Vision Concept  همچنین روی چرخ‌های غول‌پیکری سوار شده و دریچه‌های هوا در این مدل با نوارهای باریک LED از دو طرف محاصره‌شده‌اند. ما همچنین شاهد دوربین به‌جای آینه‌های جانبی و درهایی برای ورود به اتاقک در این مدل هستیم.

مشخصات طراحی F-Vision فورد

ازنقطه‌نظر طراحی ، شکل بسیار آئرودینامیک در محفظه بار این کامیون نیز دیده می‌شود، به همین دلیل چرخ‌های این قسمت حذف‌شده و هیئت‌رئیسه‌های قوس‌دار و زیباروی بخش خارجی بار پدیدار شده‌اند. با این اوصاف نتیجه نهایی بیش از همیشه آینده نگرانه به نظر می‌رسد و کامیون را از کامیون‌های جعبه‌ای سفید سنتی موجود در جاده‌ها متمایز می‌کند.

خودروساز آمریکایی فورد به شکل شگفت‌آوری در خصوص این خودرو سکوت کرده است و هیچ گونه مشخصات فنی از ان به بیرون درز پیدا نکرده است اما شایعات حاکی از وجود یک موتور الکتریکی و سطح نیمه خودرانی 4 روی این خودرو خبر داده‌اند. سطح 4 خودرانی باعث می‌شود تا کامیون در شرایط ویژه تصمیم گرفته و خود را براند.

در این کامیون از عناصر ویژه بسیار سبک استفاده‌شده است. فورد اذعان کرده این خودرو تحت تأثیر مدل مفهومی “مارول سوپر هیرو” ساخته‌شده است. با تمام این اوصاف نمی‌توان شباهت جلوی این کشنده را به کلاه مردان آهنین فیلم‌های چند سال گذشته سینماهای جهان انکار کرد.

از دیگر اخبار منتشرشده در مورد این خودرو حکایت از این دارد که بدنه خودرو بسته به حالت روحی شما دچار تغییر و تحول نیز می‌شود.

به هر حال این یک مدل مفهومی و بسیار اینده نگرانه است ولی چه کسی بدش می اید یک روز بر پشت فرمان این شاهکار قرار بگیرد.

منبع تخته گاز
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.