مرسدس در تدارک توسعه نسل جدید خودروهای هیبریدی

به گزارش خودروبرتر ، این سری از خودروها با موتور ۶ سیلندر خطی و با تولید توان ۳۲۰ کیلووات همراه خواهند بود که موتور الکتریکی کمکی در این مدل‌ها ۱۶ کیلووات به قدرت آن اضافه خواهد کرد و گشتاور آن‌ها را تا ۵۲۰ نیوتن متر بالا خواهند برد.

به هر حال این مدل‌ها با طراحی، عملکرد و کارایی اسپرت ساخته خواهند شد. موتورهای جدید این مدل‌ها، دینامیک و عملکرد خودروها را بهبود می‌بخشند و درعین‌حال مصرف سوخت و تولید آلاینده را کاهش می‌دهد. همچنین در شتاب اولیه، به‌طور مثال برای +CLS 53 4MATIC، شتاب صفر تا صد این خودرو تنها در ۴.۵ ثانیه اتفاق می‌افتد و نهایت سرعت آن ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

شایان توجه است که در طراحی بیرونی و درونی این خودروها نیز، با جلوپنجره‌ی دوتیغه، صفحه‌نمایش داخلی مفهومی و سیستم‌عامل جدید دستخوش تغییر خواهد شد.

مشخصات فنی این مدل‌ها به همراه سیستم انتقال قدرت AMG SPEEDSHIFT TCT 9G خواهند بود که سرعت بالایی در انتقال قدرت، حساسیت فرمان‌های پدال و سرعت تعویض دنده و کلاچ‌ گرفتن را در خود خواهد داشت.

در مدل +CLS 53 4MATIC همچنین با یک مدل منحصربه‌فرد دیگر با طراحی داخلی COPPER ART عرضه خواهد شد که در آن تلفیق طراحی مسی‌رنگ ظریف در کنار مشکی مات چرم‌های داخلی اتاق خودرو به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.