نگهبان مجازی مرسدس از ماشین دلبندتان مراقبت میکند!!

به گزارش خودروبرتر،با فنّاوری جدید مرسدس بنز این معضل به‌سادگی قابل‌حل خواهد بود و همچنین دزدی خودرو همیشه از دغدغه‌های اصلی هر راننده‌ای بعد از پارک کردن خودروی‌اش است که باقابلیت جدید برنامه مرسدس بنز، این مشکل نیز تا حد خوبی برطرف خواهد شد.

بدین ترتیب سرویس “ready to spot” مکان خودروی شمارا در صورت فعال‌سازی آن در هنگام پارک خودرو حفظ می‌کند و در هنگام بازگشت مکان خودرو و کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به خودرو را به راننده اعلام می‌کند و به‌وسیله‌ی همان برنامه نیز راننده می‌تواند برای رسیدن به خودروی خود تاکسی بگیرد یا بلیت اتوبوس تهیه کند.

در ضمن این قابلیت زمان اتمام اعتبار کارت پارک خودرو را نیز به راننده یاآوری می‌کندن در هنگام تاریکی هوا، این برنامه با دادن سیگنال‌های نوری به راننده اطلاع می‌دهد که به خودرو نزدیک شده است، همچنین با این فناوری می‌توانید محل پارک خودرو را به دوستان یا خانواده‌ی خود نیز اطلاع دهید.

نکته قابل‌توجه اینکه سرویس “theft recovery” به شما کمک می‌کند تا از سرقت خودروی خود پیشگیری کنید که این قابلیت ک از اواسط ماه آینده به‌صورت رایگان در اختیار تمام رانندگانی که از اپلیکیشن Ready to استفاده می‌کنند قرار خواهد گرفت.

در این فناوری با ایجاد یک فنس مجازی جغرافیایی به دور خودرو پارک شده‌ی شما می‌تواند در هنگام سرقت شمارا از این عمل مطلع کند و شما می‌توانید خودروی خود را ردیابی کرده و این ردیابی را در اختیار پلیس قرار دهید تا خودروی شمارا به شما بازگردانند.

لینک گوگل پلی

لینک اپ استور اپل

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.