آغاز تولید انبوه خودرو پرنده PAL-V هلندی + تصاویر و جزئیات

به گزارش خودروبرتر ، شرکت هلندی پال-وی در نمایشگاه ژنو از خودرو پرنده PAL-V رونمایی کرده بود که در 10 دقیقه می تواند به یک چرخ بال تبدیل شود و حالا این شرکت اعلام کرده است که موفق شده است تا مجوزهای لازم را از سازمان آژانس ایمنی پرواز اروپا و همچنین سازمان هواپیمایی ملی آمریکا دریافت کند.

مشخصات فنی  خودرو پرنده PAL-V

بین ترتیب خودرو پرنده PAL-V در چرخه تولید انبوه قرار خواهد گرفت تا این محصول دو نفره با یک موتور هیبریدی 200 اسب بخاری دارای حداکثر سرعت 160 کیلومتر در ساعت بر روی جاده و 180 کیلومتر در ساعت در هنگام پرواز باشد.

علاقمندان از هم اکنون میتوانند خودرو پرنده PAL-V را پیش خرید کنند که 90 دستگاه اول دارای قیمت 600 هزار دلاری خواه بود و البته طبق اعلام مدیران شرکت هلندی یک مدل ارزان قیمت تر با قیمتی در حدود 367 هزار دلار نیز در حال برنامه ریزی برای عرضه به بازار است.

نمیتوان منکر این حقیقت شد که هزینه نگاه داری و خرید این ماشین پرنده از هواپیما و چرخ بالهای دیگر بسیار کمتر است که البته در این میان شرکت های دیگر نیز به صرافت این موضوع افتاده و شرکت هایی مانند ایرباس با همکاری ایتال دیزان و آئودی نیز طرح مشابه ای ارائه داده بود که البته هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.