هشدار ایران خودرو نسبت به احتمال کلاهبرداری در فروش پژو 2008

به گزارش خودروبرتر ، گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به تمام مشتریان و هم‌وطنان عزیز به اطلاع می‌رساند مطابق بخشنامه‌های فروش پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو  در سال گذشته، مجوز صلح قرارداد تا به امروز برای هیچ‌یک از نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو و مشتریان صادر نشده  است .

بدین ترتیب میتوان نتیجه گرفت که استفاده از عناوینی از قبیل کارتکس، صلح‌نامه یا خریدوفروش حواله غیرقانونی بوده و وجود مواردی از این قبیل در بازار، می‌تواند زمینه‌ای برای کلاه‌برداری باشد.

ایران‌خودرو تصریح کرده تنها روش تهیه و خرید پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو  تاکنون در بازار آزاد، از طریق ثبت در دفاتر اسناد رسمی و تعویض پلاک در مراکز نیروی انتظامی بوده و سایر موارد غیرقانونی و غیررسمی توسط برخی از افراد سودجو است که در این خصوص شرکت ایکاپ و ایران‌خودرو حق شکایت از این افراد را برای خود محفوظ می‌دانند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در هنگام ثبت‌نام در تیرماه ۹۶، هیچ‌گونه سهمیه خاص برای نمایندگی در نظر گرفته نشده و تمامی ظرفیت نام‌نویسی به‌صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار مشتریان و متقاضیان قرارگرفته و تمهیدات لازم به‌منظور جلوگیری از سفته‌بازی و دلالی آن صورت گرفته و تحویل پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو صرفاً به تعهدات ثبت‌نامی انجام‌شده است.

محدودیت ثبت‌نام یک دستگاه با هر کد ملی، عدم استفاده از شماره مشتری موجود در سیستم ایران‌خودرو، عدم امکان ثبت‌نام از طریق زیرساخت‌های اینترنتی و ثبت‌نامی شرکت ازجمله تهدیدات ایران‌خودرو برای جلوگیری از سوءاستفاده بوده است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.