سرانجام نخستین شاسی بلند رولز رویس رونمایی شد

به گزارش خودروبرتر، رولز رویس کولینان بعد از چند ماه انتشار تصاویر پیش‌نمایش و تیزرهای تبلیغاتی و تصاویر جاسوسی معرفی کرد که مدیران رولز رویس به آن لقب همه جا رو داده‌اند.

وقتی شرکت‌های لوکس سازی همانند بنتلی، جگوار، مازراتی و لامبورگینی اقدام به معرفی محصول شاسی‌بلند افتاده‌اند مدیران بریتانیایی نیز برای عقب نماندن از قافله تصمیم گرفتند تا سبد محصولات خود را با یک محصول شاسی‌بلند به نام کولینان متنوع‌تر کنند.

مشخصات فنی رولز رویس کولینان

کولینان بر پلتفرم آلومینیومی معروف رولز رویس بناشده است که پیش‌تر در مدل فانتوم شاهد آن بودیم که در زیر هود ان شاهد یک موتور 12 سیلندر 6.75 لیتری هستیم که قدرت پیشرانه 563 اسب بخاری و گشتاور 850 نیوتن بر متر را با دور موتور 1600 در پیش روی خریداران خود قرار می‌دهد تا شاهد حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت نیز باشیم.

شرکت خودروسازی رولزرویس اتومبیل شاسی‌بلند کولینان را به‌عنوآن‌یک خودروی تمام‌عیار با کارایی بالا معرفی کرده است که در فیلم‌های تبلیغاتی هم شاهد عملکرد فوق‌العاده آن در جاده‌های مختلف، به‌ویژه رانندگی در تپه‌های شنی دبی بودیم که می‌تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که هم یک خودروی شاسی‌بلند لوکس می‌خواهند و هم عاشق رانندگی در جاده‌های ناهموار و آفرودی هستند.


این خودرو با برچسب قیمت 325 هزار دلاری خود دارای ابعاد 5341 میلی‌متر طول، 2164 میلی‌متر عرض، 1853 میلی‌متر ارتفاع و فاصله دو محور 3295 میلی‌متر است.
رولز رویس کولینان تلاش دارد تا مفهوم آفرود لوکس را به خریداران خود القا کند که به‌عنوان‌مثال ترکیب صندلی‌های عقب دارای دو نوع مختلف است بدین معنی که صندلی می‌تواند به‌صورت معمول دارای ظرفیت 3 نفر باشد یا اینکه از نوع دوم که صندلی شخصی فوق لوکس است که در میان آن‌یک کنسول با امکانات فراوان قرار می‌گیرد.

چندی پیش تیزری از رولز رویس کولینان منتشر شد که در میان تپه‌های شنی دبی در حال مانور و عملکرد فوق‌العاده بود تا بهترین انتخاب برای عاشقان ماجراجو و البته پولدار عاشق جاده‌های ناهموار و آفرود باشد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.