رونمایی مرسدس – میباخ از لوکس‌ترین شاسی‌بلند آلمانی در پکن

به گزارش خودروبرتر ، مرسدس اعلام کرده است که برای طراحی این خودرو از چین و بازار پرسودش برای میباخ الهام گرفته است که دلیل آن نیز همانطور که معلوم است محبوبیت رو به رشد چهانی شاسی بلندها و افزایش ثروتمندان چشم بادامی است تا بدین ترتیب مرسدس شاخه بسیار لوکس سازش مایباخ را روانه بازار کند.

در اصل می‌توان Mercedes-Benz Vision Maybach Ultimate Luxury  را یک سدان قدبلند نامید. این خودرو درواقع یک سدان چهاردر با محفظه بار سنتی در شاسی‌بلندها است و به‌صورت کلی چندان شباهتی به این دسته ندارد.

نیم شاسی جدید مرسدس- می‌باخ از یک جلوپنجره بزرگ آبشاری بهره می‌برد که در طرفین به چراغ‌های تهاجمی سه لامپی مجهز است تا ما بامعنی یک شاسی‌بلند بسیار لوکس روبرو باشیم که البته نمی‌توان منکر شد که در این محصول تمایز بین یک سدان و شاسی‌بلند قطعاً کار آسانی نیست.

در فضای داخلی اتاقک شاهد چرم سفید بسیار باکیفیت در کنار دوخت و جزئیاتی به رنگ رز- گلد زیبایی دوچندانی را به خودرو بخشیده است و نمیتوان منکر شد که از نقطه نظر طراحی به وضوح از کوپا مایباخ 6 الهام گرفته شده است که جلوپنجره های مشبک پانوراما و چراغ های باریک LED جلوه باشکوهی به ان بخشیده است.

دو نمایشگر لمسی در داخل کابین و در پیش روی راننده قرار گرفته است که از ژست های حرکتی نیز پشتیبانی میکنند که البته رابط کاربری آن نیز متحول و جدید شده است.

در بخش بالایی داشبورد با چرم قهوه‌ای پوشیده شده و همین الگو در جلوپنجره و دریچه‌های تهویه شاهد هستیم و در کنار آن این نکته قابل اشاره است که صندلی‌های عقب خودرو نیز برای دو نفر ساخته‌شده‌اند زیرا بین دو صندلی، کنسولی کشویی قرارگرفته تا بدین ترتیب فاصله دو مسافر کاملاً جداشده باشد؛ که در داخل کنسول کشویی شاهد یک ست چای و قهوه‌خوری لوکس هستیم.

مشخصات فنی نیم شاسی مرسدس- میباخ

نیم شاسی مرسدس-میباخ به‌صورت تمام الکتریکی ساخته‌شده و با چهار موتور الکتریکی باقابلیت محرک تمام چرخ ارائه خواهد شد. مجموع خروجی این موتورها حدود به 750 اسب بخار می‌رسد و کف خودرو شاهد یک مجموعه باتری 80 کیلووات ساعتی هستیم که با هر بار شارژ می‌تواند مسافتی حدود 321 کیلومتر را با حداکثر سرعتی در حدود 250 کیلومتر بر ساعت طی کند.

طبق ادعای مهندسین آلمانی با یک‌بار شارژ کامل شاهد برد 500 کیلومتری برای حرکت با این سوپر لوکس هستیم که با سیستم شارژ سریع 350 کیلوواتی در 5 دقیقه شما می‌توانید بر روی برد 100 کیلومتر حساب کنید.

این خودرو قرار است حد واسطی از میباخ لوکس و GLS د ر نسل آینده و الگویی برای نسخه تولیدی این خودرو باشد.

 

منبع autoexpress.co.uk
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.