تماشا کنید چگونه رنج رور 999 پله را درمی‌نوردد

دلایل زیادی وجود دارد که چرا هیچ خودرویی تاکنون چنین کاری انجام نداده است چون این چالش بسیار خطرناک و وحشتناک است و شما هیچ‌گونه جایی برای خطرپذیری ندارید چون اولین اشتباه شما به‌طور یقین آخرین اشتباه در این جاده با شیب بالا است.

به گزارش خودروبرتر، هو پینگ تونگ راننده لندروور پلاگین هیبرید در این رویداد چالشی در خصوص تجربه رانندگی‌اش در این موقعیت گفت: باوجوداینکه تجربیات شیرینی و بردهای خوبی از شرکت در مسابقات فرمول E، فرمول یک و مسابقات ۲۴ ساعته لی‌مانز داشته‌ام، این رانندگی یکی از خواستنی‌تر چالش‌هایی است که با آن مواجه شده‌ام. خودروی پلاگین هیبرید و الکتریکی رنج‌روور اسپرت به‌خوبی از پس این چالش برآمد و با اعتماد پله‌های  جاده کوهستانی اژدها  را طی کرد.

این جدیدترین شیرین‌کاری رنج‌روور اسپرت پلاگین- هیبرید محسوب می‌شود و قبلاً شاهد یک چالش سرعتی از این خودرو در بخشی خطرناک از صحرای عربستان و مسیر معروف اینفرنو دانهال سوئیس بوده‌ایم.

اول، Ho-Pin باید به پایین پله‌ها برود که RR Sport P400e با یک بنزین ۴۰۰ اسب بخار تولید می‌کند که از طریق چرخش ۹۹ درجه‌ای، ۱۱٫۳ کیلومتر از کوه جاده Tianmen Mountain – Road Dragon موردنیاز است. بازهم کار ساده‌ای نیست، وقتی به‌درستی روی آن کار می‌کنید.

شمارا فقط به تماشا دعوت می‌کنیم:

منبع topgear.com
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.