دیجیتال لایت مرسدس رنگ واقعیت به خود گرفت + تصاویر

به گزارش خودروبرتر ، کمپانی دایملر با اعلام این مطلب تایید کرد که دیجیتال لایت برای اولین بار بر روی مایباخ سری اس نصب خواهد شد.چراغ جلوی هوشمند با کیفیت اچ دی و بالغ بر یک میلیون پیکسل، قادر به کنترل و مدیریت میزان نور در جلوی چشم راننده و کف جاده است.

البته خودروساز آلمانی  پیش‌تر در سال 2015 سیستم چراغ‌های ال ای دی را روی خودروی خود معرفی کرده بود اما چراغ‌ دیجیتال لایت دقیق‌تر از آن است. پرتاب نور در سیستم جدید به دلیل پیکسل بالای تعبیه شده قابلیت اینکه نور کجا قرار گیرد را دارد. در هر چراغ سنسورهایی تعبیه شده که سطح روشنایی را کنترل می‌کند تا تماشاچیان یا رانندگان به نور خیره نشده تا حادثه‌ غیر مترقبه‌ای پیش نیاید.

اطلاعات فنی دیجیتال لایت مرسدس

در سیستم دیجیتال لایت ، چراغ‌های جلو قادر به نمایش اطلاعات جاده‌ای هستند. پهنای جاده و یا نزدیک شدن به محل تعمیر بخشی از جاده در صورتی نشان داده می‌شود که شما آنلاین به وب سایت پیمانکار راه وصل شده باشید. اتصال به وب سایت آب و هوا، نوع بارش را جلوی چشم شما روی پروژکتور تعبیه شده در چراغ نمایش می‌دهد و یا اگر در حال نزدیک شدن به ماشین جلویی هستید، سیستم هشدار وضعیت را به صورت سمبلیک نشان می‌دهد.

تصاویر به خوبی نمایانگر فناوری دیجیتال لایت  دایملر است که   قرار است از همین فصل، یه صورت محدود در مدل‌های جدید مایباخ از آن استفاده شود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.