آغاز پیش فروش ساندرو استپ وی از امروز+ جزئیات و شرایط

به گزارش خودروبرتر ،  رضا سبکروح  قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال هموطنان ارجمند و درخواست های مکرر محصولات پارس خودرو پیش فروش ساندرو استپ وی صورت خواهد پذیرفت.

شرایط پیش فروش ساندرو استپ وی

وی در خصوص شرایط فروش و نحوه پیش پرداخت افزود: در این دوره از پیش فروش استپ وی, برای مدل اتوماتیک  27میلیون تومان و برای مدل دستی 24میلیون تومان، با موعد تحویل مهر و آبان سال آینده در نظر گرفته شده است.
قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا با بیان این مطلب که در طرحپیش فروش ساندرو استپ وی محدودیت کد ملی با هدف توزیع عادلانه همانند دوره های قبل در پیش فروش ساندرو استپ وی اجرا خواهد شد تصریح کرد: در این طرح سود مشارکت و سود انصراف به صورت سالانه و به ترتیب 15 و 12 درصد در نظر گرفته شده و امکان ثبت نام، تنها برای مشتریانی فراهم خواهد بود که تاکنون موفق به ثبت نام این خودرو نشده اند.
وی خاطر نشان کرد: هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا و یا نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور برای ثبت در پیش فروش ساندرو استپ وی اقدام کنند.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.