مرحله جدید پیش فروش دنا پلاس از امروز آغاز شد

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز بازار و مشتریان،‌ مرحله جدید پیش فروش محصول دناپلاس را از امروز 21 آبان ماه آغاز کرد. طرح پیش فروش دناپلاس تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش خودروبرتر،  مشتریان می توانند با پرداخت مبلغ 24 میلیون تومان در طرح پیش فروش دناپلاس نام نویسی کرده و خودرو را در اسفندماه 96 و یا فروردین و اردیبهشت 97 با پرداخت مابه التفاوت تحویل بگیرند.

برمبنای این گزارش،در این طرح دناپلاس در رنگ های سفید،‌ مشکی،‌ نقره ای،‌خاکستری و آبی کبود به مشتریان عرضه شده است.

سود مشارکت در این طرح 17 و 18 درصد و سود انصراف نیز 14 و 15 درصد تعیین شده است.

شایان توجه است که این خودرو در رنگ‌های مختلف و با گارانتی ۳ سال یا ۵۰ هزار کیلومتر، به متقاضیان ارائه خواهد شد. برخلاف طرح پیش‌فروش پژو 2008، امکان صلح تا ۲ مرتبه برای متقاضیان پیش‌بینی شده است.

خودروی دنا پلاس، نسخه‌ی آپشن‌دار برادر بزرگ‌تر خود، دنا خواهد بود که با وجود یکسان بودن مشخصات پیشرانه و قوای فنی، دارای برخی امکانات رفاهی بیشتر مانند سانروف، صندلی‌های برقی و دوربین دید عقب است تا به‌عنوان عضو جدید سبد محصولات ایران خودرو شناخته شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه وب‌سایت رسمی فروش محصولات ایران خودرو به وب سایت این شرکت  یا نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور، نسبت به ثبت‌ نام خودروی دنا پلاس اقدام نمایند.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.