جیپ رانگلر قدرتمندترین آفرود آمریکایی رونمایی شد

خودروساز آمریکایی از فرضت بدست آمده در فستیوال SEMA  لاس وگاس بهره برده است تا یک پیش نمایش از مدل جدید جیپ رانگلر به ما نمایش دهد که به خوبی نشان داده است یک جانشین شایسته است.

به گزارش خودروبرتر ، اصلاحاتی در فیس لیفت خودرو به صورت طبیعی به وجود آمده است که چراغ های جلو را تهاجمی تر نشان داده است ولی به نظر همچنان دور هستند در حالی که جلوپنجره های نوستالوژیک جیپ در آن حفظ شده است و البته طراحی بدنه آن آئرودینامیک تر شده است.

در Sema جیپ با نمایش 200 قطعه جدید بکارگرفته شده در این خودرو به خوبی نشان داد که قصد دارد تا همچنان به عنوان برترین سازنده خودروهای آفرود در جهان باقی بماند و بقیه رقبا فقط برای سکوهای بعدی تلاش کنند.

مشخصات فنی به صورت رسمی از سوی جیپ اعلام نشده است ولی ما می توانیم شاهد موتورهای پایین تر چهارسیلندر برای حفظ برند Wrangler باشیم و حتی شاید شاهد یک نسخه هیبریدی نیز از سوی برند بریتانیایی باشیم تا شاهد بهینه سازی مصرف سوخت در این مدل آفرود نیز باشیم.

قطعی به نظر می رسد که خودروساز آمریکایی که زیر مجموعه گروه خودروسازی کرایسلر به شمار می رود  در نمایشگاه خودرو لس آنجلس از سیستم جدید چهارچرخ محرک خود در جیپ رانگلر رونمایی خواهد کرد تا پیش از پیش قند در دل طرفداران خودروهای آفرود آب کند.

نسخه دو درب یا چهاردرب همانند مدل های قبلی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت که در دو نسخه سقف متحرک و سقف ثابت در پیش روی خریداران و علاقمندان قرار خواهد گرفت که بر روی بدنه مدل روباز به نمایش درآمده عبارت روبیکون خودنمایی میکند که شاید ویرایش مخصوص جیپ باشد.

بسیاری از فناوری های ایمنی فعال به همراه یک صفحه نمایش لمسی بسیار خوب و با کیفیت در داخل کابین گنجانده شده است که البته ما به خوبی نمی دانیم که آنها شما را در مقابله با ماجراجوئی های جاده ای ایمن خواهند نمود یا خیر.

در ضمن جیپ گزینه های متنوعی را برای مدل های روباز در نظر گرفته است که به عنوان مثال یک سیستم جالب و منحصر به فرد شیشه جلو به پایین انتظار شما را می کشد تا گل های جاده و شاخ و برگ درختان کاملا مستقیم به سر و صورت شما پرتاب شوند!.

به هر حال رونمایی رسمی از این خودرو در نمایشگاه لس آنجلس خواهد بود و تا آن زمان باید منتظر بمانیم تا شاهد نسل جدید Wrangler باشیم.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.