رونمایی از نسل جدید مازراتی گرنتوریزمو در سال 2020

مازراتی به صورت رسمی یک بروز رسانی کوچک را برای گرنتوریزمو معرفی کرده است که البته تغییرات ظاهری آنچنانی را به نسبت یک دهه قبل تجربه نکرده است.

به گزارش خودروبرتر ، خوشبختانه مدل فعلی چندان ما را چشم انتظار نخواهد گذاشت زیرا طبق اخبار منتشر شده در سال 2020 باید منتظر رونمایی از نسخه جدید گرن توریسو باشیم.

هر چند باید دیگر مازراتی دستی به سر و روی پلتفرم مدل مذکور کشیده و نسخه های هیبریدی و الکترونیکی را در روی برنامه های خود بگنجاند.

جزئیات زیادی در این مورد اعلام نشده است ولی طبق شایعات عناصر ظاهری مازراتی گرنتوریزمو دارای ویژگی هایی مدل کانسپت و مفهومی Alfieri باشد.

مشخصات سخت افزاری و موتوری این مدل همچنان ناشناخته مانده است ولی طبق اخبار به گوش رسیده، خودرو دارای یک سیستم موتور توربوشارژ و سیستم انتقال قدرت هشت سرعته اتوماتیک است که البته شاید ممکن است موتور برقی نیز به کمک سیستم پیشرانه آن بیاید.

شایان توجه است که گرنتوریزمو اس، اسپرت ترین نوع خودروی کوپه مازراتی برای کسانی طراحی و تدوین شده است که در جستجوی یک خودرو متمایز می باشد. گرنتوریزمو اس مازراتی، اسپرت ترین کوپه مازراتی، برای کسانی طراحی و تدوین شده که در پی یافتن اتومبیلی با عملکرد کاملاً متمامیز و برجسته می باشند.

موتور جدید و قدرتمند 4/7 لیتری آن توانائی تولید نیروئی برابر با 323 کیلو وات (440 اسب ) را دارا بوده و گرنتوریزمو اس را از شخصیتی کاملاً متمایز و برجسته توام با قدرت و قابلیت تهاجم برخوردار می سازد. این خودرو تمام ویژگی هائی را که اتومبیل را از یک قدرت تحرک عالی همراه با ایمنی کامل برخوردار می سازند، برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.