لوکس ترین محصول مرسدس بنز رونمایی شد + تصاویر

زمانی که سخن از خودروهای سفری به میان بیاید، شاید احتساب یک کامیون بزرگ از بنز در این طبقه‌بندی کمی عجیب باشد، اما قرار دادن کامیون 6*6 زتروس مرسدس بنز که عملیات‌‌های فوق‌العاده را به بهترین شکل انجام می‌دهد و بیشترین سطح راحتی را برایتان به همراه می آورد، یک استثنا به شمار می‌آید.

 

به گزارش خودروبرتر ، این کامیون بنز از نرمی و انعطاف زیادی در حرکت برخوردار است و به طیف وسیعی از امکانات رفاهی مجهز شده که در این میان می‌توان به سامانه صوتی پیشرفته، صفحه نمایش فلت، سامانه تهویه هوا و ژنراتور دیزلی ماشین مجهز شده است.

روی سقف این خودرو نیز شاهد پنل‌های سقفی خورشیدی هستیم. اگر تا اینجای کار برایتان کافی نیست، این کامیون برای موتور چهار چرخ تفریحی شما نیز یک محفظه برای نگه‌داری و حمل و نقل در نظر گرفته تا لذت شما از سفر را افزایش دهد.

 

فضای بار در این کامیون یک خانه کامل است. کف و دیوارهای جداکننده از جنس چوب خوب ساخته شده و شما در این فضا یک اتاق خواب محصور، تخت‌ بزرگ، تلویزیون و حمام مجهز خواهید دید.

بخش آشپزخانه شما نیز شامل کابینت‌های چوبی، شیر آب، گاز تخت و یخچال بزرگ می‌شود. این فضا برای یک آشپزخانه خودرویی کاملا بزرگ و راحت به شمار می‌آید.

این کامیون یک مدل از آفرودرهای جهان محسوب می‌شود و می‌توان استفاده از یک موتور توربو دیزل 6 سیلندر را برایش منطقی دانست. این موتور با گشتاور 1300 نیوتن‌متر 326 اسب‌بخار قدرت دارد. این مدل‌ها همچنین با یک سامانه انتقال 6 سرعته خودکار یا یک مدل 9 سرعته دستی -با توجه به انتخاب مشتریان- مجهز خواهند شد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.