نخستین خودرو پرنده با قابلیت تردد قانونی در خیابان ها در موناکو رونمایی شد

شرکت آلمانی PAL-V به زودی و به صورت رسمی دو خودرو پرنده خود را با نام های Liberty Pioneer و Liberty Sport flying cars را روانه خیابان های موناکو خواهد کرد.

نخستین تصاویر رسمی از این خودروها در ماه فوریه منتشر شد و به صورت رسمی در 20 ماه جاری میلادی توسط پرنس آلبرت در موناکو رونمایی شد.

به گزارش خودروبرتر ، شرکت آلمانی اعلام کرده است که Liberty flying دارای تمامی قواعد و نکات ایمنی بوده و مقررات ایمنی در سراسر جهان را نیز رعایت کرده است.

در حدود 90 نمونه از نسخه پایونیر نیز تولید خواهد شد که قیمت هر کدام 599 هزار دلار بوده و مدل ارزان تر PAL-V Liberty Sport نیز دارای قیمت 400 هزار دلار خواهد بود.

سیستم پیشرانه این خودروها هنوز اعلام نشده است ولی از لحاظ فنی یک وسیله نقلیه کوچک بین هلیکوپتر و هواپیمای معمولی است گه البته بیشتر شبیه یک هلیکوپتر است.

رابرت دینگرمانس مدیر اجرایی PAL-V در این مورد می گوید:” پس از سال ها کار سخت و چالش های فنی و تایید صلاحیت، تیم ما توانست یک خودرو پرنده با استانداردهای ایمنی موجود و تعیین شده توسط نهادهای نظارتی در سراسر جهان توسعه و تولید کند”.

او در ادامه می گوید:” بعدها ما در سال 2017 شروع به ایجاد یک سری پیش تولید کرده و تحویل مدل های جاده های در سال 2018 و با گواهینامه پرواز هوایی امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.