آتلانتیک با طعم کلاسیک، جانشین شایسته برای بوگاتی شیرون!

بوگاتی بعد از ساخت خودروی افسانه‌ای شیرون، حالا به دنبال تولید محصول شگفت‌انگیز دیگری با الهام از خودروی آتلانتیک Type 57 است.

خودروساز فرانسوی با تغییرات بیشتر در ظاهر ویرون، خودرویی شبیه به آن را به تولید رساند. شیرون حاصل تلاش‌های بوگاتی بود که توجه همگان را به خود جلب کرد؛ اما شیرون نیز پایان رؤیاهای بوگاتی نبود.

به گزارش خودروبرتر،  بوگاتی همچنین نگاهی به تولید یک سدان موتور جلو با نام اولیه‌ی گالیبیر و بعد از آن ساخت محصولی دیگر تحت نام Royale، با توجه به مدل اشرافی Type 41 در دهه‌ی ۲۰ و ۳۰ داشت؛ اما داستان به ناگهان و به‌طور کامل تغییر کرد.

دلیل این تغییر، ارائه‌ی طرح خلاقانه و زیبای آرتور بی نوستاس، طراح مشهور و خالق طرح پورشه ۹۳۹، به بوگاتی بود. مدل جدید بوگاتی رگه‌هایی از طراحی خودروی افسانه‌ای آتلانتیک Type 57 در خود دارد. خودرویی که تنها ۴ عدد از آن ساخته شد و اکنون سه عدد از آن سالم است.

نوستاس در طراحی خود دست به ترکیب المان‌های آتلانتیک با ویژگی‌های مدرن شیرون زد و محصولی خلق کرد که قطعاً توانایی به چالش کشیدن ابر خودروی فراری ۸۱۲ و رولز رویس ریث را دارد.
کاپوت خودرو به طرز جالبی کشیده است و به سبب طراحی جدید طراحان برای پوشاندن پنجره‌های کناری، دیدن داخل خودرو از بغل میسر نیست.

با این حال، طراحی داخلی و خارجی آتلانتیک فوق‌العاده است و می‌تواند همتا و البته جانشینی شایسته برای شیرون باشد؛ البته اگر شرکت مذکور دوباره تصمیم خود را تغییر ندهد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.