رنو ساندرو در کمتر از یک ساعت تمام شد!

مطابق اعلام مسوول فروش سایپا پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه ساندرو استپ وی روز گذشته در کمتر از یک ساعت به فروش رسید ه است.

به گزارش خودروبرتر ،فروش ساندرو استپ وی از روز یکشنبه 95/ 11/ 24 ساعت 11 صبح آغاز شد و در عرض کمتر از یک ساعت پنج هزار و 500 دستگاه خودرو به فروش رسید. آنطور که مدیر فروش سایپا اعلام کرده براساس گزارش‌های دریافتی360 هزار کاربر برای خرید این خودرو به پایگاه فروش اینترنتی سایپا مراجعه کردند و در مجموع پنج هزار و 500 دستگاه خودرو، در کمتر از یک ساعت فروخته شده است.

وی اضافه کرد: در ثبت‌نام این خودرو 250 میلیون ریال بابت پیش پرداخت دریافت شده و مابقی نیز در زمان تحویل که فروردین یا اردیبهشت‌ماه است مطابق قیمت روز از مشتریان دریافت خواهدشد.
تقی‌زاده با اشاره به اینکه استقبال مردم از این خودرو را به شرکت رنو گزارش کرده ایم، افزود: در این گزارش خواستار افزایش ظرفیت تولید این خودرو شده ایم تا بتوانیم نیاز بازار را پاسخ بدهیم. در صورت موافقت رنو با این درخواست، می‌توانیم تا قبل از سال جدید نیز یک ثبت‌نام دیگر برای این خودرو داشته باشیم.

در حال حاضر سایت اینترنتی فروش ساندرو استپ‌وی از دسترس خارج شده و کاربران نمی‌توانند وارد سایت شده و اقدام به خرید کنند. همین موضوع تجمع تعداد زیادی از مردم در نمایندگی‌ها را به‌وجود آورده است.در فروش اینترنتی اول این مدل جدید ساندرو در نیمه دوم امسال نیز مشکلات اینچنینی وجود داشت و برخی حواله این مدل خودرو را در بازار با قیمت بالا می‌فروختند. ساندرو استپ وی امروز اختلاف قیمتی حدودا 9 میلیونی با بازار دارد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.