پژو 2008 با موتور عرضه شده در اروپا در ایران خودرو تولید و عرضه می شود

مدیرعامل ایکاپ با بیان این که اجرای قرارداد پژو منافع زیادی نصیب اقتصاد کشور خواهد کرد، گفت: نخستین محصول پژو 2008 در اسفندماه امسال از خط تولید  ایران خودرو خارج خواهد شد.

به گزارش خودروبرتر، محمدرضا معتمد گفت:محصول 2008 جدید که تا چند روز دیگر در بازار اروپا عرضه می شود تا یک ماه دیگر در ایران خودرو تولید می شود که این امر در تاریخ خودروسازی کشور بی سابقه است.
وی گفت: تولید و عرضه یک محصول به فاصله یک ماه از بازارهای جهانی، نشان از هوشمندی ایران خودرو در انعقاد قراردادهای بین المللی در دور جدید همکاری ها دارد.

وی از ارایه محصول جدید ایکاپ منطبق با ویژگی های جغرافیایی ایران خبر داد و گفت: در اروپا این خودرو با موتور 1200 سی.سی عرضه می شود ولی در ایران هم با موتور 1200 سی سی و هم با موتور 1600 سی.سی تولید و عرضه خواهد شد.

معتمد تاکید کرد: ما باید از خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصول اطمینان حاصل کنیم چون بسیاری از مشتریان محصولات جدید افرادی هستند که به اعتبار نام ایران خودرو از ما محصول خریداری می کنند و ما باید اعتبار ایران خودرو را حفظ کنیم.

وی فعال بودن نمایندگی های معتبر ایران خودرو در سراسر کشور را نقطه قوتی برای شرکت ایکاپ دانست و گفت: ما برای فروش محصولات ایکاپ باید مدل ویژه ای داشته باشیم تا سایر فرآیندها را براساس آن طرح ریزی کنیم.

معتمد با بیان این که در هر سال یک یا دو محصول جدید روانه بازار خواهیم کرد، گفت: آموزش قبل از تحویل خودرو به مشتری اهمیت زیادی دارد که این فرآیند با آموزش نیروهای انسانی در نمایندگی های ایران خودرو محقق خواهد شد.

وی افزود: نمایندگی های ایران خودرو برای ارایه سرویس های سریع و تعدادی از نمایندگی های منتخب برای سرویس های سنگین به محصولات ایکاپ آماده سازی می شوند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.