رونمایی از فورد موستانگ کروکی بعد از نمایشگاه خودرو دیترویت

متاسفانه، همانند سبک وسیاق همیشگی فورد این خودروساز هیچ گونه اطلاعاتی از از مدل کروکی منتشر نکرده است و اطلاعات ما تنها در مورد مدل کوپه فورد موستانگ خلاصه می شود.

این بدان معنی است که ما شاهد همان مشخصات مدل کوپه فورد موستانگ در مدل کروکی خواهیم بود ولی تغییراتی همچون داشبرد دیجیتالی جدید به همراه مشخصات ایمنی و رانندگی بهبود یافته و سیستم تعلیق اختیاری MagneRide  به همراه گزینه اختیاری اگزوزهای دوگانه در پیش روی خریداران فورد موستانگ کروکی قرار خواهد گرفت.

بروز رسانی سیستم اکوبست چهارسیلندر V8  و سیستم اختیاری ده سرعته اتوماتیک از دیگر مشخصات فنی موستانگ کروکی همانند مدل اریجینال است.

البته مشخصات فنی منحصر به مدا کروکی همچون وزن خودرو و همچنین زمان باز و بسته شدن سقف آن هنوز اعلام نشده است.

شایان ذکر است که موستانگ خودروی ساخته شده توسط کارخانه فورد است. نسل اول این خودرو بر روی پلتفرم نسل دوم فورد فالکون ساخته و در ۱۷ آوریل۱۹۶۴ به بازار عرضه شد. در حال حاضرششمین نسل از این مدل به بازار عرضه شده است.

فورد موستانگ کلاس تازه‌ای به نام پونی کار یا خودروهای پونی را در آمریکای شمالی ایجاد کرد؛ خودروهای اسپرت کوپه‌ای که کاپوتی کشیده و پشت کوتاهی داشتند. خودروهایی نظیر شورلت کامارو، ای‌ام‌سی جاولین و دوج چلنجر از دیگر ماشین‌ها در کلاس پونی کارز هستند. موستانگ همچنین الهام بخش طراحی خودروهای اسپرت دیگری نظیر تویوتا سلیکا و فورد کاپری هم بود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.