برترین کانسپت های به نمایش درآمده در نمایشگاه خودرو دیترویت 2017

درگذشته مدل‌های کانسپت از سوی خودروسازان عرضه می‌شد و در یک خط زمانی شاهد عرضه مدل تولیدی آن نیز بودیم ولی اکنون به خاطر بودجه‌های سنگین برای به تولید رساندن این‌گونه مدل‌ها کمتر شاهد عرضه مدل تولیدی مدل‌های کانسپت به نمایش گذاشته‌شده هستیم که البته نمایشگاه خودرو دیترویت 2017 نیز به طور یقین یکی از این موارد است.

باهم نگاهی به پنج مدل مفهومی و کانسپت منحصربه‌فرد و جالب که در نمایشگاه خودرو دیترویت 2017 به نمایش درآمدند و توجه حضار را به‌سوی خود جلب کردند می‌اندازیم.

Lightning McQueen

بله این‌یک مدل کانسپت به‌صورت واقعی نسبت ولی این ستاره سری فیلم Cars از سوی شرکت دیزنی / پیکسار به خاطر عرضه نسخه جدید این فیلم در پیش روی بازدیدکنندگان دیترویتی قرار گرفت.

به‌طور یقین بسیاری منتظر نمایش فیلم Cars 3 در 16 ماه ژوئن هستند تا شاهکار دیگری را از سوی پیکسار شاهد باشند.


Nissan VMotion 2.0 Concept

جدیدترین مدل مفهومی نیسان یک پیش‌نمایش ازآنچه خودروساز ژاپنی برای خودروهای خودران در سر دارد است که البته قرار است در نسل بعدی خانواده ماکسیما نیز تا حدودی از این فناوری بهره گرفته شود.

نیسان همچنین اعلام کرده است که این مدل کانسپت قادر به رانندگی به‌صورت مستقل و کامل است و بااتصال به دنیای دیجیتال رانندگی را برای افراد پرمشغله بسیار آسان‌تر خواهد کرد.


Volkswagen ID Buzz Concept

به‌عنوان یک تفسیر بسیار مدرن از میکروباس های هیپی که در دهه 1960 و 1970 شاهد آن بودیم این مدل مفهومی فولکس‌واگن دنیای مدرن و همچنین کلاسیک را با یکدیگر در یک بسته‌بندی زیبا ادغام کرده است.

خودرو کانسپت ID Buzz تمام الکتریکی بوده و قادر است به‌صورت کاملاً مستقل رانندگی کند و دارای یک اتاقک داخلی بسیار مدرن و باقابلیت شخصی‌سازی بسیار زیاد و فراوان است.

این خودرو دارای شتاب صفرتا صد در 5 ثانیه و حداکثر سرعت‌بالای 120 کیلومتر در ساعت به‌صورت محدود است و با یک‌بار شارژ کامل به‌صورت الکتریکی قادر به طی مسافتی در حدود 320 کیلومتر است.

البته این برای اولین بار نیست که شاهد یک مدل کانسپت از سوی فولکس‌واگن هستیم نیست ولی این بار بسیار دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز است که در نمایشگاه خودرو دیترویت 2017 به نمایش درآمده است.


Infiniti QX50 Concept

به‌طور یقین مدل کانسپت مذکور از سوی شاخه لوکس ساز خودروساز ژاپنی یکی از زیباترین خودروهای کراس اوور به نمایش درآمده است که دارای طراحی و خطوط تهاجمی است که بهترین بخش آن این است که اینفینیتی قول داده است تا 90 درصد از طراحی بیرونی این خودرو را در هنگام عرضه مدل تولیدی حفظ کند.

در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر هستیم که به‌صورت خودکار خود را باحالت‌های مختلف رانندگی تطبیق می‌دهد.

در ضمن این خودر کراس اوور تمام محور دارای جدیدترین فناوری‌ها برای استفاده حداکثری از سوخت و اقتصادی است تا یکی از بهترین محصولات نمایشگاه خودرو دیترویت 2017 را شاهد باشیم.


Audi Q8 Concept

به نظر اکثر حاضرین، مدل کانسپت آئودی بهترین و منحصربه‌فردترین مدل به نمایش درآمده در نمایشگاه خودرو دیترویت 2017 است.

مدل کانسپت Audi Q8 یک پیش‌نمایش از شاسی‌بلند کوپه آینده آئودی است که به‌زودی تولید خواهد شد تا یکی از بهترین شاسی بلندهای کوپه تولیدی باشد.

در ضمن این مدل دارای سیستم پیشرانه e-Tron است بدین معنی که یک سیستم سوخت‌رسانی هیبریدی در انتظار ما خواهد بود که قدرت پیشرانه 442 اسب بخاری و گشتاور 516 پوند بر فوت است که با یک باک پر از بنزین و شارژ کامل قادر است تا 750 کیلومتر را بپیماید.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.