گران قیمت ترین برندهای خودروساز در جهان

تفاوت بین برند خودروهای گران قیمت و  برندهای ارزان قیمت در بازار تنها در یک کلمه به نام ” کیفیت” است و کیفت در جنبه های مختلف خودروهای گران قیمت آنها را جذاب تر و برجسته تر از سایر برندهای موجود در صنعت خودرو نموده است.

طرح های چذاب و منحصر به فرد و ویژگی هایی که در هیچ کدام از سایر محصولات نمیبینید آنها را به نمونه های یکتا و نادر در بازار تبدیل کرده است که از ان جمله می توان به موتورهای قدرتمند و بی عیب و نقص، رنگ های جذاب و… اشاره کرد.

شما در این خودروهای بسیار لوکس می توانید سفارشی سازی خود را نیز انجام دهید و اگر شما شور و ذوق کافی برای ایجاد تغییرات در وسیله نقلیه خود را داشته باشید میتوانید آزادانه آنرا کاملا مطابق با سلیقه خود هماهنگ کنید و بدین تریتب شما دارای یک زندگی شیک تر و راحت تر برای نیازهای سفر و روزانه خود خواهید بود.

رولز رویس

خودروساز بریتانیایی رولز رویس با خودرو سوپرلوکس فانتوم گران قیمت ترین برند لوکس ساز در دنیای خودروسازی است که فضای داخلی آن چرم دست دوز بوده که دارای بیش از 450 قطعه است که رنگ و ویژگی های منحصر به فردی برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

این خودرو با یک دوربین عقب برای حمایت از پارک  با سهولت و راحتی مجهز شده است که با قیمت 474 هزار دلاری خود یکی از پران قیمت ترین خودروهای لوکس در جهان است.

بنتلی

با موتورهای V8 دوازده سیلندر بنتلی یکی از گران قیمت ترین برندهای خودروسازی در جهان است که ما خودروساز بریتانیایی را با سیستم منحصر به فرد تعلیق هوا میشناسیم که کنترل کامل بر خودرو را امکان پذیر می سازد.

رینگ های 20 اینچی به خوبی برای عبور از هر مانع با سهولت و راحتی طراحی شده است که در بازار خودرو آمریکا دارای قیمت بالای 200 هزار دلار است که یک نامزد بسیار قوی برای گران قیمت ترین خودروساز در جهان است.

میباخ

میباخ یک سدان فوق العاده لوکس است که با امکانات متعدد صوتی و تصویری به همراه یخچال فریزر و صندلی های عقب منحصر به فرد طراحی و مجهز شده است و فضای داخلی خودرو با تکه های چرم با بهترین کیفیت تزئین شده است.

این خودرو به ویژه برای گردشگران برای یک سفر لوکس طراحی شده است و قیمت خودرو از 376 هزار دلار در بازار آمریکا بوده و مدل منحصر به فرد Maybach 622  دارای برچسب قیمت 422 هزار دلاری است.

جگوار

جگوار رابه خوبی برای آپشن های متنوع برای دوست داران خودروهای لوکس شناخته شده است و از همین روی یکی از گران ترین و پرطرفدارترین لوکس سازان در بازار خودرو جهان است.

قیمت خودروهای لوکس جگوار در بازار آمریکا از 742 هزار دلار در بازار آمریکا شروع می شود که دارای قدرت نامحدود و غیر قابل باوری است که بدین ترتیب دوست داشتنی ترین لوکس ساز اسپرت در جهان لقب بگیرد.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.