مک لارن هایپرخودرو هیبریدی با 3 سرنشین تولید می‌کند

مرکز تحقیق و توسعه مک لارن با عنوان MSO به نمایندگی از این خودروساز اعلام کرد که این خودرو با کد رمز BP23 تولید خواهد شد و تمامی 106 نسخه این خودرو نیز پیش‌فروش شده است بدون آنکه برچسب قیمت آن نیز اعلام شود.

نامی که در حال حاضر برای ابرخودروی جدید مک‌لارن استفاده می‌شود، BP23 است که کوتاه شده‌ی «پرو‌ژه‌ی سفارشی ۲۳» است و نشان می‌دهد مثل همیشه مک‌لارن در نام‌گذاری بسیار پیچیده عمل میکند. جزئیات زیادی از خودروی جدید مک‌لارن اعلام نشده است؛ اما به نظر می‌رسد شاهد رونمایی از محصولی جذاب باشیم.

این خودرو دارای 3 سرنشین خواهد بود و راننده نیز در وسط قرار خواهد گرفت که ما را به یاد McLaren F1 می‌اندازد و طبق اظهارات مدیرعامل مک لارن Mike Flewitt دارای جدیدترین فناوری‌های روز به همراه مقدار بسیار زیادی فیبر کربن در بدنه خود خواهد بود.

با توجه به جایگذاری سه صندلی در خودرو، درهای دوسطحی برای آن تعبیه شده که در حال حاضر به‌ صورت چرخشی هستند و به نماد مک‌لارن مزین شده‌اند. به سبک فورد GT40، درها برقی هستند و به سمت سقف کشیده شده‌اند. تمام بدنه نیز از فیبر کربن ساخته می‌شود.

برنامه‌ریزی برای تحولی این خودرو برای سال 2019 اتجام شده است و البته مک لارن تصمیم به شمار تنها 106 عددی این خودرو همانند McLaren F1 دارد و بدین ترتیب هر خریدار قادر خواهد بود فرایند شخصی‌سازی را به‌دلخواه خود انجام داده و ماشین خود را زویایی‌تر در پیش روی خود ببیند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.