فروش ماشین شخصی دونالد ترامپ

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا یکی از ماشین های شخصی خود را به فروش می‌رساند. برای این کار کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ پیشنهاد کرده که خودروی لامبورگینی دیابلو که یکی از ماشین‌های شخصی وی به شمار می‌رود، با لوگوی انتخاباتی دونالد ترامپ به صورت مزایده‌ای در سایت eBay با قیمت پایه 460 هزار دلاری به فروش برسد.
این ماشین یعنی لامبورگینی دیابلو رودستر VT که در سینه خود پیشرانه‌ای دوازده سیلندر 5.7 لیتری با حداکثر قدرتی 492 اسب بخاری دارد و همچنین برای انتقال نیروی خود از جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی کمک می‌گیرد، براساس اطلاعات مندرج در توضیحات اگهی به صورت کاملاً سفارشی ساخته شده و به دست دونالد ترامپ رسیده است.
در مقایسه با مدل‌های استاندارد لامبورگینی دیابلو، قسمت‌هایی که در این خودرو سفارشی هستند شامل رنگ بدنه “آبی لمانز”، رینگ‌های 18 اینچی منحصر به فرد، سیستم تنظیم ارتفاع کابین، کمک فنر و دامپرهای الکترونیکی قابل تنظیم، طراحی داخل کابین تجدید نظر شده، سیستم تمام چرخ محرک با دیفرانسیل مرکزی و سیستم خنک کننده ترمزها می‌شود که به درخواست دونالد ترامپ بر روی این ماشین مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
ماشین مذکور در سال 1997 میلادی ساخته شده و در صفحه کیلومتر شمار آن عدد 15 هزار و 277 مایلی به ثبت رسیده است که در سیستم متریک می‌شود چیزی معادل 24هزار و 585 کیلومتر. ولی همچنان ماشین سرحال و تمیزی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.