آستون مارتین از DB11 Convertible در بهار 2018 رونمایی می کند

آستون مارتین بریتانیایی که این خودرو را  بانام تجاری  DB11 Volante رونمایی کرده است که خودروساز  تصاویر مدل سقف تاشو آن در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است که دارای همان خط و خطوط و شمایل مدل کوپه DB11 است.

البته آستون مارتین تنها به انتظار تصاویر مختصری از این خودرو بسنده کرده و هیچ‌گونه جزئیات فنی از آن منتشر نکرده است.

سیستم پیشرانه این خودرو به‌احتمال بسیار زیاد همانند مدل کوپه دارای یک موتور جدید 5.2 لیتری توربو دوگانه V12 خواهد بود که بدین ترتیب شاهد قدرت پیشرانه 600 اسب بخاری و گشتاور 516 پوند بر فوت است که به مدل کوپه این امکان را می‌دهد که دارای شتاب صفرتا صد در 3.9 ثانیه و سرعت‌بالای 320 کیلومتر در ساعت باشد.

انتظار داریم که البته مدل Volante دارای شتاب کمی ضعیف‌تر و همچنین سرعت کمتری باشد زیرا مدل‌های سقف تاشو به دلیل وزن بیشتر، چابکی کمتری نسبت به مدل استاندارد دارند.

به نظر می‌رسد قوای محرکه آن، از موتور ۵.۲ لیتری V12 جدید این کمپانی تشکیل شده باشد، که قادر است ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۱۶ نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. هنوز اطلاعاتی در رابطه با رکوردهای این خودرو در دست نیست، ولی برادر کوپه آن قادر است تا از حالت سکون طی ۳.۹ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد، و به حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. به نظر می‌رسد DB11 ولانته کمی در شتاب و سرعت، ضعیف‌تر از مدل کوپه آن باشد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.