Vision Mercedes-Maybach 6 خودرو لوکسی برای آیندگان!!

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: ایده و طرح‌‌های آینده نگر با ارائه چند پیش نمایش به مرسدس “میباخ” هم رسید تا آینده روشنی برای این برند تصور شود. برندی که در میان محصولات مرسدس، پرچم لوکس این کمپانی را بالا نگه داشته است.
در اوایل هفته جاری بود که کمپانی خودروسازی مرسدس اقدام به ارائه یک پیش نمایش از نیم رخ مرسدس میباخ 6 کرد (تصویری که در گالری هم وجود دارد)، اما حالا تصویری دیگر از این کوپه فوق العاده لوکس مرسدس (از نمای جلو) ارائه شده تا بیش از پیش به آینده درخشان مرسدس میباخ امیدوار باشیم.
باتوجه به دومین تصویر که از سوی مرسدس در فیس بوک منتشر شده است، به نظر می‌‌رسد طراحان قصد بازگرداندن جلوپنجره مشبک سنتی میباخ با اسلاید عمودی را دارد که در تصویر به رنگ کرومی مزین شده است. در اطراف این جلوپنجره هم چراغ‌هایی باریک و کشیده با سه چراغ روشنایی LED ترسیم شده که باعث زیبایی بالای آن حداقل نسبت به مدل‌های فعلی شده است. علاوه بر این‌ها، برای داشتن چهره‌ای بهتر، خصوصیات آینده نگرانه و همچنین ضریب آیرودینامیکی مطلوب‌تر، شاهد بکارگیری دوربین‌های دیجیتال به جای آینه‌های سنتی هستیم.
یکی دیگر از نکات جالب این خودرو هم اضافه کردن عدد 6 در نام گذاری میباخ، هرچند به صورت موقت است که طبق اطلاعات گزارش شده می‌تواند گویای طول سخاوتمندانه تقریبا 6 متری خودرو باشد.
براساس زمانبندی مرسدس، این محصول در روز پنجشنبه 18 اوت سال جاری، یعنی حدودا دو سه روز دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شود که موتوری قدرتمند 12 سیلندر در بخش قدرتی آن امری بی بدیل است، اما باید منتظر ماند و دید که چه مقدار قدرت و گشتاور تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.