اقدام جدید اپل در راستای پروژه تایتان

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر:اگر از هواداران دو آتشه اپل هستید حتماً به خوبی باب مَنسفیلد (Bob Mansfield) را می‌شناسید، وی پیش از این مدیر واحد مهندسی سخت‌افزار اپل بود و از قرار معلوم از اکنون به بعد قرار است سکان واحد ساخت خودرو اپل را به عهده بگیرد. بد نیست بدانید پروژه ساخت خودرو اپل در حال حاضر در داخل این شرکت با نام پروژه تایتان (Titan) خطاب می‌شود.

بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، منسفیلد سه سال پیش پس از چهارده سال خدمت صادقانه در سمت‌های مدیریتی در اپل، این شرکت را ترک گفت. گفته می‌شود که این مدیر بلند‌پایه در آن زمان هم مشغول کار بر روی پروژه بزرگی در اپل بوده است. در این بین وال‌استریت ژورنال مدعی است که مسنفیلد از آن زمان تاکنون کمتر در فضای اپل به چشم خورده است، این امر ادامه داشت تا اینکه اکنون کارمندان اپل از استخدام مجدد وی خبر می‌دهند.

Bob-Mansfield

در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که ساخت خودرو به این راحتی‌ها هم نیست و حتی شرکتی با قد و قواره اپل نیز بدون شک فراز و نشیب‌های زیادی را در راه ساخت خودرو تحمل خواهد کرد. با این حساب پیش‌بینی می‌شود اگر تمام برنامه‌های اپل درست از آب در بیاید ظرف مدت ۵ سال آینده، اپل خودروی خود را در سال ۱۴۰۰ معرفی کند

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.