بنز 1000 اسب بخاری در بروز رسانی جدید Forza 6 مایکروسافت

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: کامیون مسابقه‌ای مرسدس بنز برای فورزا موتور اسپرت 6 ارائه شد. کاربران می‌توانند با خرید این بسته به قیمت 7 دلار، آن را دانلود کرده و از این کامیون فوق العاده در جهان مجازی لذت ببرند.
اگر تاکنون مسابقات کامیون رانی اروپا را مشاهده کرده باشید، قطعا با هیجان آن آشنایی خواهید داشت. کامیون‌ها ممکن است در واقعیت کند یا بزرگ و دست وپا گیر باشند، اما برای رقابت در مسابقات قهرمانی اروپا، مرز قدرت موتورشان به 1000 اسب بخار هم می‌رسد تا دیگر صحبت از کند بودنشان نشود.
در حال حاضر کامیون مسابقه‌ای که قرار است در آخرین بسته بروزرسانی وارد دنیای مجازی فورزا موتور اسپرت 6 انحصاری XBOX شود، یک دستگاه مرسدس بنز Antos ملقب به tankpool24 است که هدایت آن را در مسابقات قهرمانی اروپا، مارکوس بائر در دست دارد.
این کامیون از هر لحاظ یک جانور بزرگ 5443 کیلوگرمی است که موتور محرک آن قادر به تولید حداکثر قدرتی 1080 اسب بخاری برای گرداندن محورهای عقب است. البته حداکثر سرعت خودرو بنابر استودیو توسعه دهنده، در بازی بر روی 160 کیلومتر بر ساعت قفل شده که واقعا جای تعجب دارد.
در کنار مرسدس tankpool24، خودروهای منحصر به فرد دیگری هم در آخرین بروزرسانی بازی شرف یاب شده‌اند که شامل یک دستگاه فورد هاوکر باونر 3 متعلق به سال 1969 میلادی، خودروی مکلارن 570 اس، اتومبیل فیات 124 اسپرت اسپایدر، یک دستگاه بی.ام.و ایستا 300 اکسپورت متعلق به سال 1957 میلادی، یک دستگاه جگوار XK GT3 مخصوص مسابقات Blancepain GT Sweiws Endurance Cup و در نهایت یک دستگاه شورلت کروز TC1 از مسابقات World Touring Car Championship می‌شود که همگی در آخرین بروزرسانی بازی به جمع اتومبیل‌های فورزا موتور اسپرت 6 ملحق می‌شوند.
در آخر باید دوباره یادآور شد که هزینه این بروزرسانی به صورت کلی حداقل 7 دلار است، در صورتی که می‌توان خودروهای مذکور را به صورت تکی هم دریافت کرد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.