مرسدس بنز در تدارک یک رقیب قدرتمند و سرسخت برای Tesla Model S

پایگاه اطلاع‌رسانی خودروبرتر: خودروساز آلمانی مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 در ماه اکتبر از اولین خودرو شاسی‌بلند الکتریکی خود رونمایی خواهد کرد و حالا اخبار جدیدی به گوش می‌رسد که مرسدس در تدارک رونمایی از یک مدل مفهومی کانسپت برای جنگ مستقیم با مدل چهار درب Tesla Model S است.

در حال حاضر این شرکت به‌صورت رسمی پذیرفته است که برنامه‌ای برای رقابت با تسلا دارد و البته باورها بر این نکته استوارشده است که این مدل مفهومی یک سدان چهار سرنشین با سیستم تمام محور است.

مرسدس بنز

یورگن شنک راهبر اصلی بخش E-Drive مرسدس بنز در این مورد اعلام کرده است که اگر شما در 100 متر اول از آن انتظار دارید بسیار سریع خواهد بود و جزو رده‌های بالایی خودروهای الکتریکی خواهد بود که قادر به رقابت با محصولات AMG ازلحاظ قدرت و سرعت خواهد بود.

به‌هرحال به‌خوبی روشن است که برند المانی قصد یک رقابت جانانه با تسلا و سریع‌ترین مدل آن یعنی S  باعرضه یک محصول فوق‌العاده را دارد.

بدن آیرودینامیک این خودرو به رنگ نقره ای بوده و فاقد برف پاک کن است. یک دوربین در پشت نیز جای آینه دید عقب خودرو را گرفته است. این دوربین تصویر پشت خودرو را بر روی مانیتوری مخصوص پخش می کند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.