فروش اقساطی ایران خودرو آغاز شد

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: گروه صنعتی ایرانخودرو، شرایط جدید فروش اقساطی محصولات خود را اعلام کرد که از سه شنبه 1/4/95 آغاز شده و تا پایان روز 31/4/95 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت تعیین شده برای ثبت نام اعتبار دارد.
برای استفاده از این طرح فروش و خرید محصولات این خودروساز، گروه صنعتی ایرانخودرو قوانین و محدودیت‌هایی را وضع کرده که به شرح زیر هستند.
براساس اعلام گروه صنعتی ایرانخودرو، در این روش تنها مشتریانی قادر به ثبت نام هستند که پیش از این فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. به همین دلیل صادر کننده چک پس از انجام مراحل پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت داشتن شرایط لازم، ادامه مراحل ثبت نام هموار شده و همچنین واریز وجه به حساب خودروساز صورت می‌پذیرد. گفتنی است که نتیجه بررسی و اعتبارسنجی مشتریان از طریق پیامک به متقاضی و امکان ادامه ثبت نام به نمایندگی مراجعه کننده اطلاع رسانی می‌شود.
علاوه بر این‌ها، به هر فرد متقاضی تنها یک دستگاه خودرو به صورت نقد یا اقساط واگذار می‌شود و همچنین هر نفر تنها قادر به صدرو چک برای دو پرونده است. موعدهای تحویل هم براساس روزکاری تعیین شده و در آن ایام تعطیل رسمی و پنجشنبه‌ها هم در نظر گرفته شده است.
در این طرح فروش تمامی خوردوهای تولیدی ایرانخودرو گنجانده شده که شامل وانت آریسان دوگانه، خانواده پژو 405، خانواده پژو 206، خانواده سمند، رانا، دنا، پژو پارس، تندر 90 اتومات و تندر پیکاپ می‌‌شود.
برای اطلاع از جزییات این طرح می‌توانید به جداول مربوطه در ادامه مطلب رجوع کنید.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.