هشتگ‌پینک‌بیتل، نام محصول جدید فولکس‌واگن

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: رنگ این بیتل صورتی است و نامش هشتگ‌پینک‌بیتل (#PinkBeetle) تعیین شده است. (هشتگ #، یک نماد پیشوندی و یکی از تگ‌های کلاد است. همچنین، پیام‌های کوتاه در سرویس‌های میکروبلاگ شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر یا گوگل ممکن است به وسیله یک یا چند کلمه به هم پیوسته، تگ شده باشد.) این اتومبیل که بر اساس یک اتومبیل کانسپت از نمایشگاه اتومبیل نیویورک در سال ۲۰۱۵ ساخته شده، اولین وسیله نقلیه‌ای است که رسماً از هشتگش به عنوان نامش استفاده کرده است. زمانی که این اتومبیل نخستین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، به عنوان پینک کالر ادیشن معرفی شد؛ نامی که نمی‌توان گفت زیرکی خاصی در رسانه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. نسخه تولیدی هشتگ‌پینک‌بیتل به شکل کوپه یا کروکی و طی فصل پاییز سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.
رنگ صورتی خاصی که در این اتومبیل به کار رفته، فرش فیوشا متالیک نام دارد. علاوه بر رنگ صورتی، قاب آینه و رکاب این اتومبیل مشکی است و بسته نورپردازی آن همانند نسخه‌های دیگر بیتل است. مدل کوپه از چرخ‌های ۱۷ اینچی و مدل کروکی از چرخ‌های ۱۸ اینچی بهره خواهند برد.
داخل این کابین عمدتاً به رنگ مشکی با تزئینات صورتی است. از ویژگی‌های برجسته داخل کابین می‌توان به فرمان چرمی با دسته دنده پدی و سیستم اینفوتیمنت MIB II با یک صفحه‌نمایش لمسی ۶.۳ اینچی اشاره کرد. همچنین این اتومبیل با کارپلی اپل و اندروید اتو سازگار است.
تنها موتوری که در هشتگ‌پینک‌بیتل ارائه می‌شود، یک موتور ۱.۸ لیتری توربو شارژ ۴ سیلندر است که ۱۷۰ اسب بخار توان و ۱۸۴ پوند بر فوت گشتاور دارد. این اتومبیل دیفرانسیل جلو است و از یک جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعتی بهره می‌برد.
این اتومبیل قرار است طی فصل پاییز به فروش برسد. هنوز اطلاعات مربوط به قیمت این اتومبیل ارائه نشده و احتمالاً نزدیک به زمان عرضه اعلام خواهد شد. اگرچه شرکت فولکس‌واگن ادعا کرده تعداد محدودی از این اتومبیل ساخته خواهد شد؛ اما تعداد دقیق را اعلام نکرده است.
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.