وقتی یک شورلت کوروت سرقتی بعد از ۳۳ سال سالم تحویل صاحبش می‌شود

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: زمانی که یک حیوان خانگی به منزل باز می‌گردد به راحتی به صاحب خود لبخند می‌زند و حالا ما برای شما داستانی داریم از اینکه یک خودرو بعد از ۳۳ سال به صاحب خود بازگردانده شده است که البته تاکنون کمتر سابقه داشته است که یک خودرو به سرقت رفته بعد از مدت زمان طولانی صحیح و سالم به صاحب خود بازگردانده شود.

ولی این داستان در باره جرج تالی و کوروت مدل ۱۹۷۹ او روی داده است که خودرو حالا ارزشمند او توسط یکی از مدیران ارشد جنرال موتورز شخصا به او بازگردانده شد در حالی که تنها ۵ کیلومتر از جایی که ۳۳ سال پیش خودرو او به سرقت رفته بود خودرو به او تحویل داده شد که در یکی از نمایندگی‌های جنرال موتور بوده است.
این خودرو در ابتدا توسط پلیس در ۱۳ ژوئن در شهرستان‌هاتیزبرگ ایالت می‌سی سی پی پیدا شد و اعلام شد که صاحبش می‌تواند با هزینه حمل و نقل آنرا به محل زندگی خود منتقل کند.

به هر حال همانطور که مال حلال به صاحبش برمی‌گردد مارک رویس معاون اجرایی جنرال موتورز در بخش توسعه محصول این داستان را شنیده و به ستاد حمل و نقل جنرال موتورز دستور داد که نزدیک به ۱۶۰۰ کیلومتر این خودرو را حمل کرده و به صاحبش برگردانند.
مارک رویس در این مورد می‌گوید:” داستان جورج لبخند را به صورت من به ارمغان آورد و من می‌دانم که صاحب یک خودرو کوروت که در دیترویت بوده است چه شوق و شعفی از دیدن خودرو الهام بخش خود داشته است”.

البته به سرقت رفتن کوروت چندان مورد غیر معمولی نیست زیرا طبق گزارش سال ۲۰۱۲ دفتر ملی بررسی جرم و جنایت در آمریکا از هر ۱۰ کرووت به فروش رفته در طی ۳ دهه گدشته حداقل یکی از انان یک بار به سرقت رفته است و متاسفانه همیشه به بازگشت وسیله نقلیه منحر نمی‌ود ولی خیلی خیلی غیر منتظره است که بعد از ۳۳ سال کوروت صحیح و سالم به صاحب خود بازگردانده شود

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.